Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
В данной выпускной квалификационной работе рассматривается проблема продвижения малого бизнеса с помощью интернет-технологий, в условиях их непрерывного развития. В работе исследуются применение интернет-технологий в малом бизнесе в сфере художественной фотографии. В работе произведен анализ использования инструментов продвижения и принципов построения бизнес-процессов в фотостудиях. В качестве объекта исследования было выбрано продвижение предприятия малого бизнеса. Предметом исследования является интернет-технологии как инструмент продвижения малого бизнеса. В практической части был проведен конкурентный анализ, выделены сильные и слабые стороны компании. Исходя из рекомендаций была составлена кампания с использованием технологий интернет-продвижения на 12 месяцев. Часть кампании (2 месяца) была реализована. В результате были разработаны рекомендации по планированию и реализации стратегии интернет-продвижения, основанные на опыте компании.
This final qualifying work addresses the problem of promoting a small business using Internet technologies, in the conditions of their continuous development. The paper explores the use of Internet technologies in small businesses in the field of art photography. The paper analyzes the use of promotion tools and principles of building business processes in photo studios. Promotion of a small business was chosen as the object of the study. The subject of the research is Internet technologies as a tool for promoting small businesses. In the practical part, a competitive analysis was carried out, the strengths and weaknesses of the company were highlighted. Based on the recommendations, a campaign was drawn up using Internet promotion technologies for 12 months. Part of the campaign (2 months) was implemented. As a result, recommendations were developed for planning and implementing an online promotion strategy based on the company's experience.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 34
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |