Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Целью работы является разработка эффективной стратегии продвижения салона красоты в социальных сетях. Работа выполнена на материалах салона красоты Beauty Story, открытого двумя самозанятыми: Юлией Басуриной и Яной Вагановой. Предмет ВКР: стратегия продвижения услуг салона красоты. Методы: SWOT-анализ, анализ рынка, анализ конкурентной среды, метод экспертных оценок, сбор и обработка данных, методы оценки эффективности мероприятий. Основные результаты работы: – проанализирован рынок салонов красоты, конкуренты, деятельность Beauty Story; – составлен портрет целевой аудитории; – разработана комплексная маркетинговая стратегия продвижения; – предложено внедрение инновационных технологий; – подключен сервис онлайн-записи; – сформулирована новая концепция салона; – доказана эффективность нескольких способов продвижения на практике; – составлен прогноз эффективности предложенного плана продвижения. Область применения результатов ВКР: сфера салонного бизнеса, при решении задач продвижения с учетом маленького бюджета. Выводы. Задачи ВКР решены, цель достигнута, определена область применения результатов.
The aim of the graduate qualification work is to develop of an effective strategy for promoting a beauty salon in social networks. The work has been carried out on the materials of the Beauty Story beauty salon, opened by two self-employed people: Yulia Baturina and Yana Vaganova Research methods used: SWOT analysis, market analysis, competitive environment analysis, expert evaluation method, data collection and processing, methods for valuing the effectiveness of measures. The main results of the graduate qualification work: – analyzed the market of beauty salons, competitors, activities of Beauty Story; – a portrait of the target audience has been compiled; – developed a comprehensive marketing strategy for promotion; – proposed the introduction of innovative technologies; – online recording service is enabled; – a new concept of the salon has been formulated; – proven effectiveness of several ways of promotion in practice; – a forecast of the effectiveness of the proposed promotion plan has been made. The areas of the graduate qualification work results application: the sphere of salon business, when solving problems of promotion with a small budget. Conclusions of graduate qualification work. Tasks have been solved, aim has been achieved, the areas of the results application have been determined.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 50
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |