Details

Title: Глянцевый журнал как инструмент социально-психологического воздействия на аудиторию: выпускная квалификационная работа бакалавра: направление 42.03.03 «Издательское дело» ; образовательная программа 42.03.03_01 «Книгоиздательское дело»
Creators: Петрова Дарья Сергеевна
Scientific adviser: Анисина Наталья Викторовна
Other creators: Анисина Наталья Викторовна
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Гуманитарный институт
Imprint: Санкт-Петербург, 2021
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: издательское дело; глянцевый журнал; массовая коммуникация; массовая культура; социально-психологическое воздействие; медиатекст; publishing; glossy magazine; mass communication; mass culture; socio-psychological impact; media text
Document type: Bachelor graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Level of education: Bachelor
Speciality code (FGOS): 42.03.03
Speciality group (FGOS): 420000 - Средства массовой информации и информационно-библиотечное дело
Links: Отзыв руководителя; Отчет о проверке на объем и корректность внешних заимствований
DOI: 10.18720/SPBPU/3/2021/vr/vr21-5367
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key: ru\spstu\vkr\15408

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

В данной работе глянцевый журнал рассмотрен как неотъемлемая часть культуры современного общества. Изучены методы воздействия глянцевых журналов на аудиторию. Проведен анализ специфики подачи информации в глянцевых журналах с учетом особенностей читательского адреса.

The study is dedicated the glossy magazine as an integral part of the culture in modern society. The methods of influence of glossy magazines on the audience were studied. The specifics of presenting information in glossy magazines, considering the characteristics of the audience, were analyzed.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
External organizations N2 All Read
External organizations N1 All
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
Internet Authorized users (not from SPbPU, N2) Read
Internet Authorized users (not from SPbPU, N1)
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 13
Last 30 days: 0
Detailed usage statistics