Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Данная работа посвящена разработке маркетинговой стратегии вывода нового продукта – беспилотного летательного аппарата – на рынок. Анализ рынка БПЛА в виде SWOT-анализа лидеров-производителей позволил сформулировать особенности рынка, оказывающие влияние на вывод нового продукта. В результате была разработана экзисная маркетинговая стратегия продвижения беспилотного летательного аппарата на рынок, которая состоит из 7 шагов.
This work is devoted to the development of a marketing strategy for bringing a new product - an unmanned aerial vehicle - to the market. Analysis of the UAV market in the form of a SWOT analysis of leading manufacturers made it possible to formulate market features that affect the launch of a new product. As a result, an existe marketing strategy for promoting an unmanned aerial vehicle to the market was developed, which consists of 7 steps.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 17
Last 30 days: 3 Detailed usage statistics |