Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Данная работа посвящена разработке методов интернет-продвижения на высококонкурентных рынках. В процессе исследования были решены следующие задачи: 1. Изучение особенностей онлайн-торговли на высококонкурентных рынках. 2. Обзор современных подходов к интернет-продвижению. 3. Анализ внутренней и внешней среды объекта исследования. 4. Анализ поведения потребителей при выборе товара/услуги на высококонкурентных рынках в Интернете. 5. Разработка алгоритма выбора метода интернет-продвижения на высококонкурентных рынках. 6. Оценка эффективности выбранного метода интернет-продвижения. Работа выполнялась в Обществе с ограниченной ответственностью «ТЛТ-оптика». В ходе работы были проведены SWOT-анализ, PEST-анализ, анализ поведения потребителей при выборе товара/услуги на высококонкурентном рынке в Интернете, анализ маркетинговых коммуникаций компаний-конкурентов. Результатом работы стала разработка методов интернет-продвижения для ООО «ТЛТ-оптика» как частного примера высококонкурентного рынка на основе проведенных исследований и алгоритма выбора метода интернет-продвижения, которые были предложены к внедрению.
The given work is devoted to the development of methods for online promotion in highly competitive markets. In the course of the research, the following tasks were solved: 1. Studying the features of online trading in highly competitive markets. 2. Review of modern approaches to online promotion. 3. Analysis of the internal and external environment of the research object. 4. Analysis of consumer behavior when choosing a product / service in highly competitive markets on the Internet. 5. Development of an algorithm for choosing a method of Internet promotion in highly competitive markets. 6. Evaluation of the effectiveness of the chosen method of Internet promotion. The work was carried out in the Limited Liability Company "TLToptics". In the course of the work, SWOT analysis, PEST analysis, analysis of consumer behavior when choosing a product / service in a highly competitive Internet market, analysis of marketing communications of competing companies was carried out. The result of the work was the development of methods of Internet promotion for LLC "TLT-optics" as a particular example of a highly competitive market based on the research and the algorithm for choosing the method of Internet promotion, which were proposed for implementation.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 21
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |