Details

Title: Разработка стратегии интернет-представительства предприятия оптовой торговли: выпускная квалификационная работа магистра: направление 38.04.06 «Торговое дело» ; образовательная программа 38.04.06_01 «Интернет-маркетинг»
Creators: Крючкова Зинаида Юрьевна
Scientific adviser: Красноставская Наталия Владимировна
Other creators: Красноставская Наталия Владимировна
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Институт промышленного менеджмента, экономики и торговли
Imprint: Санкт-Петербург, 2021
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: интернет-представительство; предприятие оптовой торговли; стратегия; инструменты интернет-представительства; этапы разработки стратегии интернет-представительства; internet representation; wholesale enterprise; strategy; internet representation tools; stages of developing the internet representation strategy
LBC: 65.290с51
Document type: Master graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Level of education: Master
Speciality code (FGOS): 38.04.06
Speciality group (FGOS): 380000 - Экономика и управление
Links: Отзыв руководителя; Рецензия; Отчет о проверке на объем и корректность внешних заимствований
DOI: 10.18720/SPBPU/3/2021/vr/vr21-5896
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение)
Record key: ru\spstu\vkr\15932

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

В данной работе уточнен понятийный аппарат стратегии интернет-представительства оптовой компании. Выделены этапы разработки стратегии интернет-представительства. Определен алгоритм разработки стратегии интернет-представительства предприятия оптовой торговли с учетом общих и специфичных черт рынков B2B. Апробирован созданный алгоритм формирования стратегии интернет-представительства оптовой компании на примере ООО «Товары для дома». Спланированы оценки эффективности внедрения стратегии интернет-представительства предприятия оптовой торговли.

In this paper, the conceptual apparatus of the strategy of the Internet representation of a wholesale company has been clarified. The stages of developing a strategy for Internet representation are highlighted. An algorithm for developing a strategy for the Internet representation of a wholesale company has been determined, taking into account the general and specific features of the B2B markets. The created algorithm for forming a strategy for the Internet representation of a wholesale company has been tested on the example of OOO Goods for Home. Evaluations of the effectiveness of the implementation of the strategy of the Internet representation of the wholesale enterprise are planned.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read
External organizations N2 All Read
External organizations N1 All
Internet Authorized users SPbPU Read
Internet Authorized users (not from SPbPU, N2) Read
Internet Authorized users (not from SPbPU, N1)
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 2
Last 30 days: 1
Detailed usage statistics