Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
В данной работе уточнен понятийный аппарат стратегии интернет-представительства оптовой компании. Выделены этапы разработки стратегии интернет-представительства. Определен алгоритм разработки стратегии интернет-представительства предприятия оптовой торговли с учетом общих и специфичных черт рынков B2B. Апробирован созданный алгоритм формирования стратегии интернет-представительства оптовой компании на примере ООО «Товары для дома». Спланированы оценки эффективности внедрения стратегии интернет-представительства предприятия оптовой торговли.
In this paper, the conceptual apparatus of the strategy of the Internet representation of a wholesale company has been clarified. The stages of developing a strategy for Internet representation are highlighted. An algorithm for developing a strategy for the Internet representation of a wholesale company has been determined, taking into account the general and specific features of the B2B markets. The created algorithm for forming a strategy for the Internet representation of a wholesale company has been tested on the example of OOO Goods for Home. Evaluations of the effectiveness of the implementation of the strategy of the Internet representation of the wholesale enterprise are planned.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All |
![]() |
||||
External organizations N2 | All |
![]() |
||||
External organizations N1 | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU |
![]() |
||||
Internet | Authorized users (not from SPbPU, N2) |
![]() |
||||
Internet | Authorized users (not from SPbPU, N1) | |||||
![]() |
Internet | Anonymous |
Usage statistics
|
Access count: 5
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |