Details

Title: Разработка PR-стратегии продвижения предприятия индустрии красоты (на примере барбершопа «BORODACH»): выпускная квалификационная работа бакалавра: направление 42.03.01 «Реклама и связи с общественностью» ; образовательная программа 42.03.01_01 «Реклама и связи с общественностью в отрасли (Связи с общественностью)»
Creators: Богова Оксана Витальевна
Scientific adviser: Зубко Дарья Валерьевна
Other creators: Дубяго Вилена Викторовна
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Гуманитарный институт
Imprint: Санкт-Петербург, 2021
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: PR-стратегия; коммуникации; каналы связи; целевая аудитория; реклама; продвижение; коммуникационная политика; PR-strategy; communications; communication channels; target audience; advertising; promotion; communication policy
Document type: Bachelor graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Level of education: Bachelor
Speciality code (FGOS): 42.03.01
Speciality group (FGOS): 420000 - Средства массовой информации и информационно-библиотечное дело
Links: Отзыв руководителя; Отчет о проверке на объем и корректность внешних заимствований
DOI: 10.18720/SPBPU/3/2021/vr/vr21-633
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key: ru\spstu\vkr\11554

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

Данная выпускная квалификационная работа посвящена разработке PR-стратегии продвижения предприятия барбершоп «BORODACH». Работа проведена на базе барбершопа «BORODACH», где собиралась значительная часть представленного материала. Был проведён ситуационный анализ деятельности компании барбершоп «BORODACH». В результате была разработана PR-стратегия продвижения предприятия барбершоп «BORODACH» и проведена оценка её коммуникативной эффективности.

The topic of graduation qualification work: «Development of a PR strategy for promoting the beauty industry enterprise (using the example of the BORODACH barbershop)».This graduation qualification work is devoted to the development of a PR strategy for the promotion of the BORODACH barbershop enterprise. The work was carried out on the basis of the BORODACH barbershop, where a significant part of the submitted material was collected. A situational analysis of the activities of the BORODACH barbershop company was carried out. As a result, a PR strategy for promoting the BORODACH barbershop enterprise was developed and its communicative effectiveness was evaluated.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
External organizations N2 All Read
External organizations N1 All
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
Internet Authorized users (not from SPbPU, N2) Read
Internet Authorized users (not from SPbPU, N1)
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 3
Last 30 days: 1
Detailed usage statistics