Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
В данной работе исследована деятельность предприятий пищевой промышленности, а также роль PR и рекламной деятельности в их продвижении. Выделены основные направления рекламной и PR-деятельности предприятия пищевой промышленности, а именно хлебозавода ИП Коваленко Ю.А. Проведен анализ рекламной и PR-деятельности предприятия хлебозавод ИП Коваленко Ю.А.На основе проведенных исследований были даны рекомендации по совершенствованию средств рекламы и PR в продвижении хлебозавода ИП Коваленко Ю.А.
Activity of factories (enterprises) of food industry as well as the role of PR and advertising of its promoting are researched in the project . We distinguish the main trends of advertising and PR activity of the food industry enterprise «Hlebozavod» IE (individual entrepreneur ) Kovalenko U.A. in particular. Advertising and PR activity of the factory «Hlebozavod» IE (individual entrepreneur ) Kovalenko U.A. are analyzed. According to the research some recommendations are provided to improve advertisment means and PR in promoting the enterprise «Hlebozavod» IE (individual entrepreneur) Kovalenko U.A.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Table of Contents
- Глава 1. Продвижение предприятий пищевой промышленности средствами рекламы и PR
- 1.1. Характеристика и цели деятельности предприятий пищевой промышленности
- 1.2. Основные направления рекламной и PR-деятельности предприятия пищевой промышленности
- Выводы по 1 главе
- Глава 2. PR и рекламная деятельность по продвижению хлебозавода ИП Коваленко Ю.А.
- 2.1. Характеристика предприятия хлебозавод ИП Коваленко Ю.А.
- 2.2. Анализ рекламной и PR-деятельности предприятия хлебозавод ИП Коваленко Ю.А.
- 2.3. Рекомендации по совершенствованию средств рекламы и PR в продвижении хлебозавода ИП Коваленко Ю.А.
- Выводы по 2 главе
- Заключение
- Список использованных источников
Usage statistics
Access count: 9
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |