Details

Title: Разработка стратегии маркетинга компании ООО «Профбух»: выпускная квалификационная работа бакалавра: направление 38.03.06 «Торговое дело» ; образовательная программа 38.03.06_03 «Маркетинг в коммерческой деятельности»
Creators: Панкова Вероника Викторовна
Scientific adviser: Красноставская Наталия Владимировна
Other creators: Красноставская Наталия Владимировна
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Институт промышленного менеджмента, экономики и торговли
Imprint: Санкт-Петербург, 2021
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: стратегия маркетинга; бухгалтерия; поведение потребителей; маркетинговая деятельность; бухгалтерские услуги; marketing strategy; accounting; consumer behavior; marketing; accounting services
Document type: Bachelor graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Level of education: Bachelor
Speciality code (FGOS): 38.03.06
Speciality group (FGOS): 380000 - Экономика и управление
Links: Отзыв руководителя; Отчет о проверке на объем и корректность внешних заимствований
DOI: 10.18720/SPBPU/3/2021/vr/vr21-950
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key: ru\spstu\vkr\14235

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

Тема выпускной квалификационной работы: «Разработка стратегии маркетинга компании ООО «Профбух»». Данная работа посвящена разработке стратегии маркетинга компании бухгалтерских услуг ООО «Профбух». В процессе исследования были решены следующие задачи:  комплексная оценка деятельности компании;  организационно-правовое положение компании;  анализ результатов финансово-хозяйственной деятельности компании;  анализ маркетинговой среды компании;  оценка стратегии маркетинга компании;  тенденции развития рынка бухгалтерских услуг;  анализ состояния маркетинговой деятельности компании;  исследование особенностей поведения конкурентов;  исследование особенностей потребительского поведения;  разработка направлений совершенствования стратегии маркетинга компании;  разработка стратегии маркетинга и программы реализации стратегии маркетинга компании;  оценка эффективности разработанных мероприятий. Работа выполнялась в Обществе с ограниченной ответственностью «Профбух». В ходе работы была дана оценка деятельность компании, изучена маркетинговая стратегия организации и конкуренция внутри отрасли. Так же проведено исследование потребительского поведения в сфере бухгалтерских услуг. Результатом работы стала разработка и усовершенствование стратегии маркетинга для компании ООО «Профбух». Данные решения были предложены к внедрению, а так же была посчитана эффективность от их внедрения.

The theme of the final qualifying work: «Development of the marketing strategy of the company «Profbuck» LLC. This work is devoted to the development of a marketing strategy for the accounting services company Profbuh LLC. In the course of the research, the following tasks were solved:  comprehensive assessment of the company's activities;  organizational and legal status of the company;  analysis of the results of financial and economic activities of the company;  analysis of the marketing environment of the company;  assessment of the company's marketing strategy;  trends in the development of the accounting services market;  analysis of the state of the marketing activities of the company;  research of the characteristics of competitors' behavior;  research of characteristics of consumer behavior;  development of directions for improving the company's marketing strategy;  development of a marketing strategy and a program for the implementation of the company's marketing strategy;  evaluation of the effectiveness of the developed measures. The work was carried out in the "Profbuh" Limited Liability Company. In the course of the work, the activity of the company was assessed, the marketing strategy of the organization and the competition within the industry were studied. A study of consumer behavior in the field of accounting services was also conducted. The result of the work was the development and improvement of the marketing strategy for the company "Profbuh" LLC. These solutions were proposed for implementation, as well as the effectiveness of their implementation was calculated.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 14
Last 30 days: 1
Detailed usage statistics