Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Тема выпускной квалификационной работы: «Разработка стратегии продвижения агентства недвижимости». Работа связана с разработкой мер по совершенствованию стратегии продвижения для агентства недвижимости. В процессе изучения данного вопроса и поиска решений проблемных мест были решены следующие задачи: 1. Изучение особенностей составлении стратегии продвижения и использования его инструментов для агентства недвижимости. 2. Обзор способов оценки эффективности работы инструментов продвижения. 3. Исследование внешней и внутренней сред, финансовой деятельности и стратегии продвижения ООО «Домината». 4. Разработка предложений по совершенствованию работы инструментов продвижения и выявление их проблем, а также интеграция нововведений с нынешней деятельностью в данной сфере. 5. Оценка целесообразности и эффективности предложенных инструментов. Для выполнения работы было выбрано агентство недвижимости «Домината», и были взяты его данные. Далее были рассмотрены положение предприятия на рынке, его сильные и слабые стороны, особенности деятельности его конкурентов, поставщиков и клиентов, политика компании в сфере продвижения. В результате были выбраны и усовершенствованы инструменты продвижения агентства недвижимости «Домината».
The subject of the graduate qualification work is “Development of a strategy for promoting a real estate agency”. The work is related to the development of measures to improve the promotion strategy for a real estate agency. In the process of studying this issue and finding solutions to problem areas, the following tasks were solved: 1. The study of features of drawing up a promotion strategy and using its tools for a real estate agency. 2. Overview of ways to evaluate the effectiveness of promotion tools. 3. The study of external and internal environments, financial activities and promotion strategy of Dominata LLC. 4. Development of proposals for improving the work of promotion tools and identifying their problems, as well as integrating innovations with current activities in this area. 5. Evaluation of the feasibility and effectiveness of the proposed tools. The real estate agency "Dominata" was chosen to perform the work, and its data was taken. Further, the position of the enterprise in the market, its strengths and weaknesses, the characteristics of the activities of its competitors, suppliers and customers, the company's policy in the field of promotion were considered. As a result, promotion tools for the Dominata real estate agency were selected and improved.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 29
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |