Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Тема ВКР бакалавра: «Разработка мероприятий по внедрению системы франчайзинга на примере компании ООО «ТЕЗ-ТУР». Цель работы - изучение теоретических аспектов сущности франчайзинга, проведение аналитических исследований на примере международной компании и на основе полученных результатов разработка рекомендаций по повышению эффективности использования франчайзинга. Работа выполнена на материалах международной компании ООО «ТЕЗ-ТУР». Использованные методы: теоретические и эмпирические методы исследования. В работе были использованы результаты теоретических исследований по данной теме, официальная отчетность компании, аналитические материалы. Результаты работы: - проанализированы основные показатели финансово-экономической деятельности компании ООО «ТЕЗ-ТУР»; - проанализирована модель франчайзинга исследуемой организации; - разработаны рекомендации по повышению эффективности использования франчайзинга в ООО «ТЕЗ-ТУР». Область применения результатов ВКР – система франчайзинга международной компании ООО «ТЕЗ-ТУР» российский туроператор. Выводы. Задачи ВКР решены, цель достигнута, определена область применения результатов.
Topic of the bachelor's thesis: "Development of measures for the implementation of the franchising system on the example of the company "TEZ-TUR" LLC. The purpose of the work studying the theoretical aspects of the essence of franchising, conducting analytical research on the example of an international company and, based on the results obtained, developing recommendations to improve the efficiency of franchising The work was done on international company «TEZ-TOUR» LLC. Methods used: theoretical and empirical research methods. The results of theoretical studies on this topic, the official reporting of the company, and analytical materials were used in the work. Results of work: - analyzed the main indicators of the financial and economic activities of the company LLC "TEZ-TUR"; - analyzed the franchising model of the organization under study; - recommendations were developed to improve the efficiency of the use of franchising in TEZ-TUR LLC. The scope of the results of franchising in «TEZ-TUR» LLC franchising system of the international company OOO «TEZ-TOUR», Russian tour operator. Conclusions. The tasks of the WRC have been solved, the goal has been achieved, the scope of the results has been determined.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Table of Contents
- Основные требования к офису агентства TEZ TOUR RETAIL заключаются в следующем:
- Основные этапы открытия агентства TEZ TOUR RETAIL:
- 3.2 Разработка рекомендаций по совершенствованию системы франчайзинга в ООО «Компания ТЕЗ ТУР»
Usage statistics
Access count: 21
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |