Details

Title: Дизайн-концепция игры-платформера с элементами survival horror: выпускная квалификационная работа бакалавра: направление 54.03.01 «Дизайн» ; образовательная программа 54.03.01_03 «Информационный дизайн»
Creators: Марцинкевич Анна Андреевна
Scientific adviser: Щур Семен Юрьевич
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Инженерно-строительный институт
Imprint: Санкт-Петербург, 2022
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: survival-horror; платформер; концепт-арт; platformer; concept-art
Document type: Bachelor graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Level of education: Bachelor
Speciality code (FGOS): 54.03.01
Speciality group (FGOS): 540000 - Изобразительное и прикладные виды искусств
DOI: 10.18720/SPBPU/3/2022/vr/vr22-3115
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key: ru\spstu\vkr\18689

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

Тема выпускной квалификационной работы: «Дизайн-концепция игры-платформера с элементами survival horror». Данная работа посвящена исследованию особенностей создания положительного образа героя-мутанта, а также созданию дизайн-концепции игры-платформера с элементами survival-horror.Задачи, которые решались в ходе выполнения работы: 1. Изучить изображения персонажей мутантов в культуре и выявить их характерные черты 2. выявить целевую аудиторию будущей игры и её потребности 3. Разработать графическую концепцию игры В результате проделанной работы была создана дизайн-концепция игры-платформера с элементами survival-horror в постапокалиптическом сеттинге.

The subject of the final bachelor's graduate qualification work is «Design concept of a platform game with survival-horror elements».This work is devoted to researching specific aspects of creating a positive image of a mutant hero/character, as well as creating a design-concept of a platform game with survival-horror elements.Tasks that have been solved during the course of work:1. Research depictions of mutant characters in culture and identify their specific features.2. Identify the target audience of a future game and it’s needs.3. Develop a visual graphic concept of the game. As a result of this work a design-concept of a platform game with survival-horror  elements set in post-apocalyptic world was created.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 2
Last 30 days: 0
Detailed usage statistics