Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Тема выпускной квалификационной работы: Разработка Tailor Made Promo для продукции TESS ООО «Орими Трэйд».Предметом исследования в работе является промо-акция бренда «TESS».Целью выпускной квалификационной работы является разработка tailor made promo для продукции «TESS» ООО «Орими Трэйд» для рынка Казахстана.На основании анализа рынка чая России, а также Казахстана были определены основные тенденции поведения покупателей и динамика самих рынков.В методологию проведения выпускной квалификационной работы вошли следующие этапы:Определение проблемы.Сбор и анализ информации: определение товара для промо-акции, целевой аудитории, выбор партнера, вида промо-акции, сбор информации о будущей промо-акции «TESS» на территории России, сбор информации о промо-акциях конкурентов на территории Казахстана.Конкретизация условий промо-акций.Разработка механизма проведения промо-акции.Разработка бюджета промо-акции.На основании выводов в работе была разработана механика промо-акции продукции «TESS», составлен призовой фонд и определены мероприятия, входящие в промо-акцию.Предложенные мероприятия могут быть использованы ООО «Орими Трэйд» с целью повышения продаж.
Topic of the final qualification work is Development of Tailor Made Promo for «TESS» products of LLC «Orimi Trade».The subject of the research in the work is a promotion of the brand "TESS".The purpose of the final qualifying work is to develop a tailor made promo for «TESS» products of LLC «Orimi Trade» for the market of Kazakhstan.Based on the analysis of the tea market in Russia and in Kazakhstan were identified the main trends in the behavior of buyers and the dynamics of the markets.The methodology of the final qualification work includes the following stages:1. Definition of the problem.2. Collection and analysis of information: product definition for promotion, definition of the target audience, choosing a partner, selection of the type of promotion, collecting information about the future «TESS» promo campaign in Russia, collecting information about competitors' promotions on the territory of Kazakhstan.3. Specification of the terms of promotions.4. Development of a promotional campaign mechanism.5. Development of the promotional campaign budget.Based on the conclusions of the work, the mechanics of the "TESS" product promotion were developed, the prize fund was compiled and the events included in the promotion were determined.The proposed activities can be used by LLC «Orimi Trade» in order to increase sales.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 8
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |