Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Целью данной работы является анализ основных показателей, характеризующих финансовое состояние компании ООО «FastTrack» и разработка новой конкурентной стратегии. Для выполнения поставленной цели были выполнены следующие задачи: 1. Рассмотрение методологических основ разработки конкурентной стратегии предприятия. 2. Проведение анализа рынка компаний, предоставляющих услуги аренды электросамокатов. 3. Выбор конкурентной стратегии предприятия. Объектом исследования является компания ООО «FastTrack» Предметом исследования является рынок компаний, предоставляющих услуги аренды электросамокатов в России на примере ООО «FastTrack». Методы исследования: статистический, графический, аналитический. В результате была проанализирована текущая ситуация на рынке аренды электросамокатов. На основании проведенных исследований была разработана оптимальная конкурентная стратегия предприятия. Выпускная квалификационная работа состоит из трех разделов: введения, заключения и списка использованных источников.
Subject matter of the graduate qualification work: Competitive strategy development (on the example of “FastTrack”) The purpose of this work is to analyze the basic indicators characterizing the financial condition of “FastTrack” company and development of a new competitive strategy. In order to achieve the goal, the following tasks were performed: 1. Consideration of methodological bases of development of competitive strategy. 2. Analyzing the market of kick-sharing companies. 3. The choice of a competitive strategy. The object of the research is “FastTrack”. The subject of the research is the market of kick-sharing companies in Russia on the example of “FastTrack”. Methods of research: statistical, graphic, analytical. As a result, the current situation in the kick-sharing market was analyzed. On the basis of the conducted researches the optimal competitive strategy was worked out. The graduate qualification work consists of three sections: introduction, conclusion and list of references.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Table of Contents
- РЕФЕРАТ
- ВВЕДЕНИЕ
- 1. МЕТОДОЛОГИЧЕСКИЕ ОСНОВЫ ВЫБОРА КОНКУРЕНТНОЙ СТРАТЕГИИ ПРЕДПРИЯТИЯ
- 1.1. Теоретические обоснования существования конкурентных стратегий
Usage statistics
Access count: 60
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |