Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Тема выпускной квалификационной работы: «Проект совершенствования системы менеджмента качества ООО «Главстрой-СПб специализированный застройщик». В данной работе разрабатывались мероприятия и документированная процедура по совершенствованию системы менеджмента качества компании девелопера. Был проведен анализ деятельности компании, ее финансовых показателей, а также действующей системы менеджмента качества. В ходе анализа были выявлены недостатки СМК и ее несоответствия с требованиями ГОСТ Р ИСО 9001–2015.По результатам анализа был разработан перечень мероприятий, в который входят: разработка документированной процедуры по оценке удовлетворенности потребителей, внедрение риск-ориентированного подхода, изменение системы обучения управлению качеством, внедрение системы электронного документооборота (СЭД) для хранения документов. Они позволят увеличить удовлетворенность потребителей, повысить эффективность и результативность системы менеджмента качества, снизить издержки и улучшить финансовые показатели деятельности всей компании. Для проекта был составлен календарный план проекты, были рассчитаны затраты на его проведения, а также риски, которые могут негативно повлиять на реализацию проекта.
The topic of the graduate qualification work: "The project of improving the quality management system of LLC "Glavstroy-SPb Specialized Developer". In this work were developed measures and documented procedure for improving the quality management system of the developer. The analysis of the company's activities, its financial performance, as well as the current quality management system was carried out. The analysis revealed the deficiencies of the QMS and its inconsistencies with the requirements of GOST R ISO 9001-2015.Based on the results of the analysis a list of measures was developed, which include: the development of a documented procedure for assessing customer satisfaction, the introduction of a risk-based approach, changes in the quality management training system, the introduction of electronic document management system (EDMS) for document storage. They will increase customer satisfaction, improve the efficiency and effectiveness of the quality management system, reduce costs, and improve the financial performance of the entire company. A project schedule was made for the project the costs of the project were calculated, as well as the risks that could adversely affect the implementation of the project.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 31
Last 30 days: 5 Detailed usage statistics |