Детальная информация
Название | Psycholinguistics and cognition in language processing |
---|---|
Другие авторы | Buga Duyga ; Ogeyik Muhlise Cosgun |
Коллекция | Электронные книги зарубежных издательств ; Общая коллекция |
Тематика | Psycholinguistics. ; Cognitive grammar. ; Bilingualism. ; Second language acquisition. ; LANGUAGE ARTS & DISCIPLINES / General ; EBSCO eBooks |
Тип документа | Другой |
Тип файла | |
Язык | Английский |
Права доступа | Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование) |
Ключ записи | on1023430620 |
Дата создания записи | 15.02.2018 |
Разрешенные действия
pdf/1710792.pdf | – |
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
|
---|---|---|
epub/1710792.epub | – |
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
|
Группа | Анонимные пользователи |
---|---|
Сеть | Интернет |
"This book provides innovative studies and researches on linguistics, psycholinguistics, neurolinguistics, cognition and related areas. It explores topics such as language and mind, psychology of language, language processing, multilingualism, cognitive linguistics and other multi-disciplined studies and researches related to language"--.
Место доступа | Группа пользователей | Действие |
---|---|---|
Локальная сеть ИБК СПбПУ | Все |
|
Интернет | Авторизованные пользователи СПбПУ |
|
Интернет | Анонимные пользователи |
|
- Title Page
- Copyright Page
- Book Series
- Editorial Advisory Board
- Table of Contents
- Detailed Table of Contents
- Preface
- Acknowledgment
- Chapter 1: Central Language Hypothesis
- Chapter 2: The Role of Context on Age of Acquisition Effect
- Chapter 3: Measuring Phonological and Orthographic Similarity
- Chapter 4: The Emotional Aspect in Foreign Language Learning Process
- Chapter 5: Semantic Priming in Monolingual Russian and Bilingual Russian (L1)-English (L2) Speakers in a Single Word Naming Task
- Chapter 6: The Impact of Grammatical Aspects on Cognition Level in Foreign Language Learning Process
- Chapter 7: Complex Structures in the Child-Directed Speech of Native and Nonnative Speakers
- Chapter 8: Context Effects in Bilingual Language Processing
- Chapter 9: Inclusion in Linguistic Education
- Chapter 10: An Investigation of the Relationship Between Preschool Teachers' Picture Story Book Reading Activities and Children's Language Development
- Chapter 11: Bilingual Mental Lexicon and Collocational Processing
- Chapter 12: Phonetic Fossilization
- Related References
- Compilation of References
- About the Contributors
- Index