Детальная информация
Название | Handbook of research on expanding business opportunities with information systems and analytics |
---|---|
Другие авторы | Jamil George Leal |
Коллекция | Электронные книги зарубежных издательств ; Общая коллекция |
Тематика | Information technology — Management. ; Technological innovations — Management. ; Knowledge management. ; BUSINESS & ECONOMICS / Industrial Management ; BUSINESS & ECONOMICS / Management ; BUSINESS & ECONOMICS / Management Science ; BUSINESS & ECONOMICS / Organizational Behavior ; EBSCO eBooks |
Тип документа | Другой |
Тип файла | |
Язык | Английский |
Права доступа | Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование) |
Ключ записи | on1041707106 |
Дата создания записи | 22.06.2018 |
Разрешенные действия
pdf/1836352.pdf | – |
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
|
---|---|---|
epub/1836352.epub | – |
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
|
Группа | Анонимные пользователи |
---|---|
Сеть | Интернет |
"This book explores expanding business opportunities with information systems and analytics. It also examines how the demand for the integration of all resources, managerial principles, processes and people development fit in the theoretical base of information systems"--.
Место доступа | Группа пользователей | Действие |
---|---|---|
Локальная сеть ИБК СПбПУ | Все |
|
Интернет | Авторизованные пользователи СПбПУ |
|
Интернет | Анонимные пользователи |
|
- Title Page
- Copyright Page
- Book Series
- Dedication
- List of Contributors
- Table of Contents
- Detailed Table of Contents
- Preface
- Chapter 1: Market Intelligence as an Information System Element
- Chapter 2: Information System for Knowledge Management of the Technological Platforms in Brazil Healthcare
- Chapter 3: Improving Project Management Decisions With Big Data Analytics
- Chapter 4: On the Use of Digital Platforms to Support SME Internationalization in the Context of Industrial Business Associations
- Chapter 5: Information Marketing
- Chapter 6: Patent Information Quality to Stimulate Innovations
- Chapter 7: Reflecting on Analytics Impacts on Information Architecture Contexts as a Source of Business Modelling for Healthcare Services
- Chapter 8: Methodology for Identifying Drivers of Innovative Sectorial Nuclei
- Chapter 9: Internet of Things and Internet of All Things
- Chapter 10: Customer Experiential Knowledge's Contribution to Innovation Management
- Chapter 11: Information Strategy
- Chapter 12: Organizational Intelligence
- Chapter 13: The Contribution of Information Science Through Scientific and Technological Knowledge in Intellectual Property
- Chapter 14: Organizational Urbanism
- Chapter 15: How Fablabs Manage the Knowledge They Create
- Chapter 16: Reviewing Information Quality
- Chapter 17: Optimal Locational Analysis for the Targeting of Investments in Specific Businesses and Territories in Brazil
- Chapter 18: Indian Telecom Industry
- Chapter 19: U.InovAcelerator
- Compilation of References
- About the Contributors
- Index