Детальная информация

Название Public engagement and education: developing and fostering stewardship for an archaeological future
Другие авторы Erdman Katherine
Коллекция Электронные книги зарубежных издательств ; Общая коллекция
Тематика Community archaeology. ; Archaeology — Study and teaching. ; Cultural property — Protection — Study and teaching. ; HISTORY — Ancient — General. ; SOCIAL SCIENCE / Archaeology ; EBSCO eBooks
Тип документа Другой
Тип файла PDF
Язык Английский
Права доступа Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Ключ записи on1078954287
Дата создания записи 10.12.2018

Разрешенные действия

pdf/1794511.pdf
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
epub/1794511.epub
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
Группа Анонимные пользователи
Сеть Интернет

"The world's collective archaeological heritage is threatened by war, development, poverty, climate change, and ignorance. To protect our collective past, archaeologists must involve the general public through interpersonal experiences that develop an interest in the field at a young age and foster that interest throughout a person's life. Contributors to this volume share effective approaches for engaging and educating learners of all ages about archaeology and how one can encourage them to become stewards of the past. They offer applied examples that are not bound to specific geographies or cultures, but rather, are approaches that can be implemented almost anywhere"--.

Место доступа Группа пользователей Действие
Локальная сеть ИБК СПбПУ Все
Прочитать Печать Загрузить
Интернет Авторизованные пользователи СПбПУ
Прочитать Печать Загрузить
Интернет Анонимные пользователи
  • Public Engagement and Education
  • Copyright
  • Contents
  • Tables and Figures
  • Abbreviations
  • Introduction — Opening a Dialog: Bringing Archaeology to the Public
  • Part I — Inspiring and Developing an Interest in the Past
  • Chapter 1 — Schools and Public Archaeology: Igniting a Commitment to Heritage Preservation
  • Chapter 2 — Science and Social Studies Adventures: Using an Interdisciplinary Approach to Inspire School-Age Children to Become Knowledge Producers
  • Chapter 3 — Strengthening a Place-Based Curriculum through the Integration of Archaeology and Environmental Education
  • Chapter 4 — Engaging with the Past through Writing Accountable First-Person Creative Fiction: BACAB CAAS
  • Part II — Fostering a Deeper Respect for Archaeological Heritage
  • Chapter 5 — Archaeologists and the Pedagogy of Heritage: Preparing Graduate Students for Tomorrow’s Interdisciplinary, Engaged Work in Heritage
  • Chapter 6 — Gathering Public Opinions about Archaeology and Heritage in Belize: A Drive toward Better Local Access and Programming
  • Chapter 7 — Archaeology for a Lifetime: Reaching Older Generations through Adult Education Programs
  • Part III — The Future of Archaeology, Education, and Preservation
  • Chapter 8 — Best Practices in Archaeology Education: Successes, Shortcomings, and the Future
  • Chapter 9 — Navigating Heritage Stewardship in the Digital Age
  • Glossary
  • Index
pdf/1794511.pdf

Количество обращений: 0 
За последние 30 дней: 0

Подробная статистика

epub/1794511.epub

Количество обращений: 0 
За последние 30 дней: 0

Подробная статистика