Детальная информация
Название | Library marketing basics |
---|---|
Авторы | Polger Mark Aaron |
Коллекция | Электронные книги зарубежных издательств; Общая коллекция |
Тематика | Libraries — Marketing.; LANGUAGE ARTS & DISCIPLINES — Library & Information Science — General.; EBSCO eBooks |
Тип документа | Другой |
Тип файла | |
Язык | Английский |
Права доступа | Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование) |
Ключ записи | on1079411768 |
Дата создания записи | 17.12.2018 |
Разрешенные действия
pdf/2070715.pdf | – |
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
|
---|---|---|
epub/2070715.epub | – |
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
|
Группа | Анонимные пользователи |
---|---|
Сеть | Интернет |
Library Marketing Basics is an accessible, step-by-step, easy to understand, and "hands on" resource for any librarian who is interested in learning basic marketing tips to raise the profile of their library. It is designed for beginners who are new to library marketing.
Место доступа | Группа пользователей | Действие |
---|---|---|
Локальная сеть ИБК СПбПУ | Все |
|
Интернет | Авторизованные пользователи СПбПУ |
|
Интернет | Анонимные пользователи |
|
- Contents
- List of Figures
- Foreword
- Acknowledgments
- Introduction
- CHAPTER 1. What Marketing Really Is
- CHAPTER 2. Segmentation: Identifying Your Target Market
- CHAPTER 3. Data Drives Decisions: Understanding Market Research
- CHAPTER 4. Creating Your Library Marketing Plan
- CHAPTER 5. Campaigns: Developing Activities, Events, and Materials to Promote Your Library
- CHAPTER 6. Creating Your Own Library Brand
- CHAPTER 7. Identifying Library Spaces as Marketing Opportunities
- CHAPTER 8. Using the Web to Market the Library
- CHAPTER 9. Social Media Marketing
- CHAPTER 10. Advocacy: An Integral Component of Marketing Your Library
- Index
- About the Author