Детальная информация

Название: Handbook of research on business models in modern competitive scenarios
Другие авторы: Jamil George Leal
Коллекция: Электронные книги зарубежных издательств; Общая коллекция
Тематика: Business planning.; Strategic planning.; Competition.; BUSINESS & ECONOMICS / Industrial Management; BUSINESS & ECONOMICS / Management; BUSINESS & ECONOMICS / Management Science; BUSINESS & ECONOMICS / Organizational Behavior; EBSCO eBooks
Тип документа: Другой
Тип файла: PDF
Язык: Английский
Права доступа: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Ключ записи: on1080190629

Разрешенные действия:

pdf/1988032.pdf
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
epub/1988032.epub
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети

Группа: Анонимные пользователи

Сеть: Интернет

Аннотация

"This book explores how business models are conceptualized, studied, designed, implemented and, in the end, how they can be improved. It also discusses how business models contribute for strategic competition in this new era, of technological and social fast changes"--.

Права на использование объекта хранения

Место доступа Группа пользователей Действие
Локальная сеть ИБК СПбПУ Все Прочитать Печать Загрузить
Интернет Авторизованные пользователи СПбПУ Прочитать Печать Загрузить
-> Интернет Анонимные пользователи

Оглавление

  • Title Page
  • Copyright Page
  • Book Series
  • Dedication
  • Editorial Advisory Board
  • List of Contributors
  • Table of Contents
  • Detailed Table of Contents
  • Preface
  • Section 1: A Word From the Organizers
    • Chapter 1: Choosing a Business Model
    • Chapter 2: Business Models Applicable to IoT
    • Chapter 3: Reflecting on the Orchestra Metaphor
  • Section 2: Theoretical Studies on Business Models
    • Chapter 4: Business Models
    • Chapter 5: New Business Models for Global Economy
    • Chapter 6: Dynamic Business Model
    • Chapter 7: Innovation in Laboratory Medicine
    • Chapter 8: The Role of Dynamic Capabilities as Influencers of Organizational Intelligence
    • Chapter 9: The Value of Choices
    • Chapter 10: Price Management on Global Digital Subscription Services Using Freemium Business Model
    • Chapter 11: Challenges to Business Models in the Digital Transformation Context
    • Chapter 12: Strategic Vision on the Chain of Decision in Modern Competitive Scenarios
    • Chapter 13: Performing Enterprise Architectures Through Gamified Business Models
    • Chapter 14: Mindset of Design as a Tool for Alignment Between the Brands' Business Model and Their Value Delivered
    • Chapter 15: The Interdisciplinarity of the Information Science
  • Section 3: Case Studies on Business Models
    • Chapter 16: Effects of Demographic Characteristics on Business Success
    • Chapter 17: The New Financial System
    • Chapter 18: The Business in Orchestras
    • Chapter 19: Integrated Municipal Markets in Central America
    • Chapter 20: People Management and Its Relationship With Business Models
    • Chapter 21: Orquestra Filarmônica de Minas Gerais
    • Chapter 22: Business Models
    • Chapter 23: Firm Performance and Business Models Based on Exports
    • Chapter 24: Creating Shared Value (CSV) and Creating Competitive Business
    • Chapter 25: How Multinational Companies Create and Capture Value From Innovation Through Business Model Dynamics
  • Compilation of References
  • About the Contributors
  • Index

Статистика использования

pdf/1988032.pdf

stat Количество обращений: 2
За последние 30 дней: 0
Подробная статистика

epub/1988032.epub

stat Количество обращений: 1
За последние 30 дней: 0
Подробная статистика