Детальная информация
Название | Integrated marketing communications, strategies, and tactical operations in sports organizations |
---|---|
Другие авторы | Alonso Dos Santos Manuel |
Организация | IGI Global, |
Коллекция | Электронные книги зарубежных издательств ; Общая коллекция |
Тематика | Communication in marketing. ; Marketing — Technological innovations. ; Sports administration. ; GAMES / Gambling / Sports ; SPORTS & RECREATION / Business Aspects ; SPORTS & RECREATION / Essays ; SPORTS & RECREATION / History ; SPORTS & RECREATION / Reference ; TRAVEL / Special Interest / Sports ; EBSCO eBooks |
Тип документа | Другой |
Тип файла | |
Язык | Английский |
Права доступа | Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование) |
Ключ записи | on1083893595 |
Дата создания записи | 31.01.2019 |
Разрешенные действия
pdf/2024060.pdf | – |
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
|
---|---|---|
epub/2024060.epub | – |
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
|
Группа | Анонимные пользователи |
---|---|
Сеть | Интернет |
"This book disseminates the latest trends in strategy and tactics carried out in sports organizations through a compendium of research and case studies in the sports industry"--.
Место доступа | Группа пользователей | Действие |
---|---|---|
Локальная сеть ИБК СПбПУ | Все |
|
Интернет | Авторизованные пользователи СПбПУ |
|
Интернет | Анонимные пользователи |
|
- Title Page
- Copyright Page
- Book Series
- Editorial Advisory Board
- Table of Contents
- Detailed Table of Contents
- Preface
- Acknowledgment
- Section 1: Communication and Corporate Social Responsibility
- Chapter 1: Decision Factors in the Strategy of Sports Sponsorship in Spain
- Chapter 2: Golden Medals
- Section 2: Management Applied to Sports Companies and Events
- Chapter 3: Self-Presentation, Interaction, and Marketing of Chinese Athletes on Social Media
- Chapter 4: City Marketing Using Sport Events
- Chapter 5: An Update on the Marketing of the F1 Singapore Grand Prix Post 2014
- Chapter 6: Boosting Football Club Brands Through Museums
- Section 3: Experience and Behavior in Sporting Events
- Chapter 7: Getting Supporter Engagement in Sports
- Chapter 8: Relationship Between Satisfaction and Social Perception of the Negative Impacts of Sporting Events
- Chapter 9: Sport Atmospherics' Influence on the Event Experience
- Chapter 10: The Intention of Attending a Sporting Event Through Expectation Disconfirmation and the Effect of Emotions
- Chapter 11: The Marketing Implications of Up-and-Coming Sports and of Official International Sports Rating Systems
- Compilation of References
- About the Contributors
- Index