Детальная информация

Название Integrated marketing communications, strategies, and tactical operations in sports organizations
Другие авторы Alonso Dos Santos Manuel
Организация IGI Global,
Коллекция Электронные книги зарубежных издательств ; Общая коллекция
Тематика Communication in marketing. ; Marketing — Technological innovations. ; Sports administration. ; GAMES / Gambling / Sports ; SPORTS & RECREATION / Business Aspects ; SPORTS & RECREATION / Essays ; SPORTS & RECREATION / History ; SPORTS & RECREATION / Reference ; TRAVEL / Special Interest / Sports ; EBSCO eBooks
Тип документа Другой
Тип файла PDF
Язык Английский
Права доступа Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Ключ записи on1083893595
Дата создания записи 31.01.2019

Разрешенные действия

pdf/2024060.pdf
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
epub/2024060.epub
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
Группа Анонимные пользователи
Сеть Интернет

"This book disseminates the latest trends in strategy and tactics carried out in sports organizations through a compendium of research and case studies in the sports industry"--.

Место доступа Группа пользователей Действие
Локальная сеть ИБК СПбПУ Все
Прочитать Печать Загрузить
Интернет Авторизованные пользователи СПбПУ
Прочитать Печать Загрузить
Интернет Анонимные пользователи
  • Title Page
  • Copyright Page
  • Book Series
  • Editorial Advisory Board
  • Table of Contents
  • Detailed Table of Contents
  • Preface
  • Acknowledgment
  • Section 1: Communication and Corporate Social Responsibility
    • Chapter 1: Decision Factors in the Strategy of Sports Sponsorship in Spain
    • Chapter 2: Golden Medals
  • Section 2: Management Applied to Sports Companies and Events
    • Chapter 3: Self-Presentation, Interaction, and Marketing of Chinese Athletes on Social Media
    • Chapter 4: City Marketing Using Sport Events
    • Chapter 5: An Update on the Marketing of the F1 Singapore Grand Prix Post 2014
    • Chapter 6: Boosting Football Club Brands Through Museums
  • Section 3: Experience and Behavior in Sporting Events
    • Chapter 7: Getting Supporter Engagement in Sports
    • Chapter 8: Relationship Between Satisfaction and Social Perception of the Negative Impacts of Sporting Events
    • Chapter 9: Sport Atmospherics' Influence on the Event Experience
    • Chapter 10: The Intention of Attending a Sporting Event Through Expectation Disconfirmation and the Effect of Emotions
    • Chapter 11: The Marketing Implications of Up-and-Coming Sports and of Official International Sports Rating Systems
  • Compilation of References
  • About the Contributors
  • Index
pdf/2024060.pdf

Количество обращений: 1 
За последние 30 дней: 0

Подробная статистика

epub/2024060.epub

Количество обращений: 0 
За последние 30 дней: 0

Подробная статистика