Детальная информация

Название: Handbook of research on digital marketing innovations in social entrepreneurship and solidarity economics
Другие авторы: Sáiz Álvarez José Manuel
Коллекция: Электронные книги зарубежных издательств; Общая коллекция
Тематика: Social entrepreneurship.; Internet marketing.; Social marketing.; BUSINESS & ECONOMICS / Industrial Management; BUSINESS & ECONOMICS / Management; BUSINESS & ECONOMICS / Management Science; BUSINESS & ECONOMICS / Organizational Behavior; EBSCO eBooks
Тип документа: Другой
Тип файла: PDF
Язык: Английский
Права доступа: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Ключ записи: on1091626091

Разрешенные действия:

pdf/2096468.pdf
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
epub/2096468.epub
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети

Группа: Анонимные пользователи

Сеть: Интернет

Аннотация

"This book explores the relationship between digital marketing, social entrepreneurship, and solidarity economics to create crowding-in effects and socioeconomic wealth directed towards the improvement of the standard of living of the society. It also examine examines the impact and application of digital marketing on small and medium enterprises"--.

Права на использование объекта хранения

Место доступа Группа пользователей Действие
Локальная сеть ИБК СПбПУ Все Прочитать Печать Загрузить
Интернет Авторизованные пользователи СПбПУ Прочитать Печать Загрузить
-> Интернет Анонимные пользователи

Оглавление

  • Title Page
  • Copyright Page
  • Advances in Marketing, Customer Relationship Management, and E-Services (AMCRMES) Book Series
  • Editorial Advisory Board
  • List of Contributors
  • Table of Contents
  • Detailed Table of Contents
  • Preface
  • Acknowledgment
  • Section 1: Entrepreneurship
    • Chapter 1: A Theoretical Approach to the Definition of Entrepreneurship From a Multidisciplinary Perspective
    • Chapter 2: Solidarity Economics, Entrepreneurship, and Social Wealth
    • Chapter 3: Factors Creating Competitive Advantage for Family-Owned Business
    • Chapter 4: Micro Family Business and Socioeconomic Development
    • Chapter 5: A Model for Social Entrepreneurship Education
    • Chapter 6: Social Entrepreneurship and Its Competences
    • Chapter 7: Proposal of a Business Model Based on the Triple Business Performance-E
    • Chapter 8: Entrepreneurial Intention Among Academicians in Mexico
    • Chapter 9: Affective and Emotional Determinants of Entrepreneurial Orientation Within Family Firms
    • Chapter 10: Orange Economy and Digital Entrepreneurship in Latin America
    • Chapter 11: The Electronic Obsolescence as an Opportunity for Social Entrepreneurship
    • Chapter 12: Joint Liability Lending, Entrepreneurial Development, and Poverty Reduction
    • Chapter 13: Going Beyond GDP
  • Section 2: Digital Marketing
    • Chapter 14: Digital Moms
    • Chapter 15: Google Trends Metadata as a Revenue Indicator for Digital Marketing Activities in Spanish Businesses
    • Chapter 16: Corporate Social Responsibility and Digital Marketing
    • Chapter 17: Fundraising and Its Impact on Digital Marketing for NGOs
    • Chapter 18: The Use of Geolocalized Social Networks Information to Guide and Enhance the Design of Local Cultural and Tourist Policies
    • Chapter 19: Evolving Faster Than Lightning
    • Chapter 20: Digital Marketing as a Communication Tool in Emerging Businesses
  • Compilation of References
  • About the Contributors
  • Index

Статистика использования

pdf/2096468.pdf

stat Количество обращений: 0
За последние 30 дней: 0
Подробная статистика

epub/2096468.epub

stat Количество обращений: 0
За последние 30 дней: 0
Подробная статистика