Детальная информация

Название Global campaigning initiatives for socio-economic development
Другие авторы Carvalho Luøsa Cagica ; Madeira Maria José
Коллекция Электронные книги зарубежных издательств ; Общая коллекция
Тематика Economic development ; Economic development — International cooperation. ; Economic development. ; EBSCO eBooks
Тип документа Другой
Тип файла PDF
Язык Английский
Права доступа Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Ключ записи on1099255150
Дата создания записи 26.04.2019

Разрешенные действия

pdf/2109996.pdf
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
epub/2109996.epub
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
Группа Анонимные пользователи
Сеть Интернет

"This book focuses on the role and contribution of global campaigns, in accelerating economic growth with a multiplier effect on the national income by inviting global participation in all the sectors of socio economic development"--.

Место доступа Группа пользователей Действие
Локальная сеть ИБК СПбПУ Все
Прочитать Печать Загрузить
Интернет Авторизованные пользователи СПбПУ
Прочитать Печать Загрузить
Интернет Анонимные пользователи
  • Title Page
  • Copyright Page
  • Book Series
  • Table of Contents
  • Detailed Table of Contents
  • Preface
  • Chapter 1: Social Innovation as a Promoter of the Welfare
  • Chapter 2: Management Innovation and Business Performance in Services
  • Chapter 3: Profile of Top Companies Compared to the Most Valued Companies for Professional Performance in Spain
  • Chapter 4: Sustainable European Companies Market Value
  • Chapter 5: The Policy of Technological the Policy of Technological Innovation and Economic Trajectory of Portugal
  • Chapter 6: New Approach to Detect and Select Technology-Based Firms
  • Chapter 7: The w-HEALTHQUAL
  • Chapter 8: Educational Choices, Family Background, and Social Mobility
  • Chapter 9: Recommendations to Enhance Communication With Users Through Prototypes and to Assist Open Innovation
  • Chapter 10: Digital Marketing and Grocery Retailing Evidence From a Large Retailer in Italy and Belarus
  • Chapter 11: Fashion Design Entrepreneurs
  • Chapter 12: Social Entrepreneurship and Innovation
  • Chapter 13: The Multiculturalility Issue on Globalization
  • Chapter 14: Local Development and Poverty Reduction in Low-Income Rural Communities in the Northeast Brazil
  • Chapter 15: Roles of Market Orientation and Social Orientation on Sustainability
  • Compilation of References
  • About the Contributors
  • Index
pdf/2109996.pdf

Количество обращений: 0 
За последние 30 дней: 0

Подробная статистика

epub/2109996.epub

Количество обращений: 0 
За последние 30 дней: 0

Подробная статистика