Детальная информация
Название | International travel agency and tour operation management |
---|---|
Другие авторы | Dhiman Mohinder Chand ; Chauhan Vinay |
Коллекция | Электронные книги зарубежных издательств ; Общая коллекция |
Тематика | Travel agents — Management. ; Tourism — Management. ; Tourism — Cross-cultural studies. ; Tourism. ; SCIENCE / Earth Sciences / Geography. ; TRAVEL / Budget. ; TRAVEL / Hikes & Walks. ; TRAVEL / Museums, Tours, Points of Interest. ; TRAVEL / Parks & Campgrounds. ; EBSCO eBooks |
Тип документа | Другой |
Тип файла | |
Язык | Английский |
Права доступа | Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование) |
Ключ записи | on1100115065 |
Дата создания записи | 06.05.2019 |
Разрешенные действия
pdf/2117114.pdf | – |
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
|
---|---|---|
epub/2117114.epub | – |
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
|
Группа | Анонимные пользователи |
---|---|
Сеть | Интернет |
"This book examines all aspects of travel agency and tour operation management as well as the latest methodologies, tools, and theories regarding tourism development and sustainability"--.
Место доступа | Группа пользователей | Действие |
---|---|---|
Локальная сеть ИБК СПбПУ | Все |
|
Интернет | Авторизованные пользователи СПбПУ |
|
Интернет | Анонимные пользователи |
|
- Title Page
- Copyright Page
- Book Series
- Editorial Advisory Board
- List of Contributors
- Table of Contents
- Detailed Table of Contents
- Preface
- Chapter 1: Building Foundations for Understanding the International Travel Agency and Tour Operation
- Chapter 2: The Relationship Between Competitiveness-Driven Factors and Travel and Tourism Policy
- Chapter 3: Sharing Economy and Sustainability in Tourism
- Chapter 4: Travel Agencies and Tour Operators at KidZania
- Chapter 5: Idiosyncratic Deals and Organizational Performance
- Chapter 6: Role, Rules, and Regulations for Global Medical Tourism Facilitators
- Chapter 7: Insights Into South Africa's Travel Agency Sector With Respect to Service Quality
- Chapter 8: Online Travel Trade in India
- Chapter 9: Online Competition in the Distribution Chain
- Chapter 10: Strategic Analysis of the Contemporary Tour Operation Industry
- Chapter 11: Perception of Inbound Tour Operators of India Towards Marketing Strategies of Ministry of Tourism
- Chapter 12: Organizational Barriers to Knowledge-Sharing
- Chapter 13: The Role of Public and Private Sector for Sustainable Tourism and Hospitality Business Development in Ethiopia
- Chapter 14: Content Analysis of Online Visual Merchandising for Indian Online Travel Agents
- Chapter 15: Impact of Consumer-Generated Content (CGC) on Travel-Related Decisions
- Chapter 16: Marketing Strategies of Travel Agencies and New Technologies Used for the Marketing Strategy
- Chapter 17: E-Marketing as a Tool to Achieve Competitiveness in Travel Trade Industry
- Chapter 18: Sustainable Tourism Development in North India
- Glossary
- Compilation of References
- Related References
- About the Contributors
- Index