Детальная информация

Название International travel agency and tour operation management
Другие авторы Dhiman Mohinder Chand ; Chauhan Vinay
Коллекция Электронные книги зарубежных издательств ; Общая коллекция
Тематика Travel agents — Management. ; Tourism — Management. ; Tourism — Cross-cultural studies. ; Tourism. ; SCIENCE / Earth Sciences / Geography. ; TRAVEL / Budget. ; TRAVEL / Hikes & Walks. ; TRAVEL / Museums, Tours, Points of Interest. ; TRAVEL / Parks & Campgrounds. ; EBSCO eBooks
Тип документа Другой
Тип файла PDF
Язык Английский
Права доступа Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Ключ записи on1100115065
Дата создания записи 06.05.2019

Разрешенные действия

pdf/2117114.pdf
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
epub/2117114.epub
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
Группа Анонимные пользователи
Сеть Интернет

"This book examines all aspects of travel agency and tour operation management as well as the latest methodologies, tools, and theories regarding tourism development and sustainability"--.

Место доступа Группа пользователей Действие
Локальная сеть ИБК СПбПУ Все
Прочитать Печать Загрузить
Интернет Авторизованные пользователи СПбПУ
Прочитать Печать Загрузить
Интернет Анонимные пользователи
  • Title Page
  • Copyright Page
  • Book Series
  • Editorial Advisory Board
  • List of Contributors
  • Table of Contents
  • Detailed Table of Contents
  • Preface
  • Chapter 1: Building Foundations for Understanding the International Travel Agency and Tour Operation
  • Chapter 2: The Relationship Between Competitiveness-Driven Factors and Travel and Tourism Policy
  • Chapter 3: Sharing Economy and Sustainability in Tourism
  • Chapter 4: Travel Agencies and Tour Operators at KidZania
  • Chapter 5: Idiosyncratic Deals and Organizational Performance
  • Chapter 6: Role, Rules, and Regulations for Global Medical Tourism Facilitators
  • Chapter 7: Insights Into South Africa's Travel Agency Sector With Respect to Service Quality
  • Chapter 8: Online Travel Trade in India
  • Chapter 9: Online Competition in the Distribution Chain
  • Chapter 10: Strategic Analysis of the Contemporary Tour Operation Industry
  • Chapter 11: Perception of Inbound Tour Operators of India Towards Marketing Strategies of Ministry of Tourism
  • Chapter 12: Organizational Barriers to Knowledge-Sharing
  • Chapter 13: The Role of Public and Private Sector for Sustainable Tourism and Hospitality Business Development in Ethiopia
  • Chapter 14: Content Analysis of Online Visual Merchandising for Indian Online Travel Agents
  • Chapter 15: Impact of Consumer-Generated Content (CGC) on Travel-Related Decisions
  • Chapter 16: Marketing Strategies of Travel Agencies and New Technologies Used for the Marketing Strategy
  • Chapter 17: E-Marketing as a Tool to Achieve Competitiveness in Travel Trade Industry
  • Chapter 18: Sustainable Tourism Development in North India
  • Glossary
  • Compilation of References
  • Related References
  • About the Contributors
  • Index
pdf/2117114.pdf

Количество обращений: 0 
За последние 30 дней: 0

Подробная статистика

epub/2117114.epub

Количество обращений: 0 
За последние 30 дней: 0

Подробная статистика