Детальная информация

Название Handbook of research on entrepreneurship, innovation, and internationalization
Другие авторы Teixeira Nuno Miguel ; Costa Teresa Gomes da ; Lisboa Ines Margarida
Коллекция Электронные книги зарубежных издательств ; Общая коллекция
Тематика Strategic planning. ; Entrepreneurship. ; Technological innovations. ; New products. ; International trade. ; BUSINESS & ECONOMICS / Industrial Management ; BUSINESS & ECONOMICS / Management ; BUSINESS & ECONOMICS / Management Science ; BUSINESS & ECONOMICS / Organizational Behavior ; EBSCO eBooks
Тип документа Другой
Тип файла PDF
Язык Английский
Права доступа Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Ключ записи on1103605831
Дата создания записи 05.06.2019

Разрешенные действия

pdf/2151190.pdf
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
epub/2151190.epub
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
Группа Анонимные пользователи
Сеть Интернет

"This book examines the best practices for increasing a company's competitiveness through the study of three strategic factors in business success: entrepreneurship, innovation, and internationalization"--.

Место доступа Группа пользователей Действие
Локальная сеть ИБК СПбПУ Все
Прочитать Печать Загрузить
Интернет Авторизованные пользователи СПбПУ
Прочитать Печать Загрузить
Интернет Анонимные пользователи
  • Title Page
  • Copyright Page
  • Book Series
  • List of Contributors
  • Table of Contents
  • Detailed Table of Contents
  • Preface
  • Chapter 1: Business Strategy and Financial Performance
  • Chapter 2: The Entrepreneurial Orientation
  • Chapter 3: Entrepreneurial Orientation and Dynamic Capabilities
  • Chapter 4: The Moderating Effect of Family Firm Status on the Entrepreneurial Orientation-Performance Relationship
  • Chapter 5: Entrepreneurial Orientation of Family Business
  • Chapter 6: Perceptions of Entrepreneurial Ecosystem in Tourism Sector
  • Chapter 7: Academic Entrepreneurship, Knowledge Transfer, and Academic Spin-offs
  • Chapter 8: Good Entrepreneurial Intentions, No Entrepreneurial Action
  • Chapter 9: Importance of Entrepreneurship in the Organizational Performance of Higher Education Institutions
  • Chapter 10: Innovation and Entrepreneurship During Economic Crises
  • Chapter 11: Characterization of Companies Based on Willingness to Innovate and Competitiveness
  • Chapter 12: The Moderating Effect of Family Management on R&D Productivity in Privately Held Firms
  • Chapter 13: Leadership and Organization Innovation Adoption
  • Chapter 14: Open Innovation and Its Applicability in SMEs
  • Chapter 15: The Limitations of Financial Reporting on Innovation and Its Value-Relevance for the Investor's Decision-Making Process
  • Chapter 16: Does Theory Really Fit Real Life Situations?
  • Chapter 17: The Internationalization of SMEs
  • Chapter 18: Challenges of the Internationalization Strategy of a Technology-Based International New Venture
  • Chapter 19: An Analysis of Internationalization Theories and Behavior of Finnish Retail SMEs in Russia
  • Chapter 20: Internationalization and Risks
  • Chapter 21: Managing Customer Credit to Reduce the Company's Risk and Overdue Credits
  • Chapter 22: Responsible Leadership and Expatriation
  • Chapter 23: Making the Case for Global Outsourcing
  • Compilation of References
  • About the Contributors
  • Index
pdf/2151190.pdf

Количество обращений: 0 
За последние 30 дней: 0

Подробная статистика

epub/2151190.epub

Количество обращений: 0 
За последние 30 дней: 0

Подробная статистика