Детальная информация
Название | Advances in logistics, operations, and management science (ALOMS) book series. — Business management and communication perspectives in industry 4.0 |
---|---|
Другие авторы | Tunc Aysegul Ozbebek ; Aslan Pinar |
Коллекция | Электронные книги зарубежных издательств ; Общая коллекция |
Тематика | Information technology — Management. ; Industrial management. ; Communication in management. ; EBSCO eBooks |
Тип документа | Другой |
Тип файла | |
Язык | Английский |
Права доступа | Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование) |
Ключ записи | on1106537006 |
Дата создания записи | 01.07.2019 |
Разрешенные действия
pdf/2177549.pdf | – |
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
|
---|---|---|
epub/2177549.epub | – |
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
|
Группа | Анонимные пользователи |
---|---|
Сеть | Интернет |
"This book examines issues in business management, leadership, strategic communication, social media, crisis management, organization structure, business models, robotics, and digital strategies in relation to Industry 4.0"--.
Место доступа | Группа пользователей | Действие |
---|---|---|
Локальная сеть ИБК СПбПУ | Все |
|
Интернет | Авторизованные пользователи СПбПУ |
|
Интернет | Анонимные пользователи |
|
- Title Page
- Copyright Page
- Book Series
- Editorial Advisory Board
- Table of Contents
- Detailed Table of Contents
- Preface
- Chapter 1: Digitalization Strategies in the New World Order
- Chapter 2: Understanding Digital Congruence in Industry 4.0
- Chapter 3: Opportunities, Challenges, and Solutions for Industry 4.0
- Chapter 4: A Framework Development Effort for Using Online Communities in an Open Innovation Understanding
- Chapter 5: “New Normal” Strategic Communication
- Chapter 6: Digital Marketing Suggestions for Companies
- Chapter 7: Social Media as a Communication Channel
- Chapter 8: Can Internal Social Media and Data Mining Be a Powerful Communication Vehicle in Reaching Employees in Change Management in Industry 4.0?
- Chapter 9: The Nature of Digital Leadership in Managing Employees Through Organizational Culture
- Chapter 10: Artificial Intelligence Leadership
- Chapter 11: Critical Success Factors in Enterprise Resource Planning Implementation
- Chapter 12: Application of Utility Mining in Supply Chain Management
- Chapter 13: Digitized Public Administration
- Chapter 14: Industry 4.0 and Its Effects on the Insurance Sector
- Chapter 15: Future of Education in Industry 4.0
- Compilation of References
- About the Contributors
- Index