Детальная информация

Название Advances in logistics, operations, and management science (ALOMS) book series. — Business management and communication perspectives in industry 4.0
Другие авторы Tunc Aysegul Ozbebek ; Aslan Pinar
Коллекция Электронные книги зарубежных издательств ; Общая коллекция
Тематика Information technology — Management. ; Industrial management. ; Communication in management. ; EBSCO eBooks
Тип документа Другой
Тип файла PDF
Язык Английский
Права доступа Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Ключ записи on1106537006
Дата создания записи 01.07.2019

Разрешенные действия

pdf/2177549.pdf
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
epub/2177549.epub
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
Группа Анонимные пользователи
Сеть Интернет

"This book examines issues in business management, leadership, strategic communication, social media, crisis management, organization structure, business models, robotics, and digital strategies in relation to Industry 4.0"--.

Место доступа Группа пользователей Действие
Локальная сеть ИБК СПбПУ Все
Прочитать Печать Загрузить
Интернет Авторизованные пользователи СПбПУ
Прочитать Печать Загрузить
Интернет Анонимные пользователи
  • Title Page
  • Copyright Page
  • Book Series
  • Editorial Advisory Board
  • Table of Contents
  • Detailed Table of Contents
  • Preface
  • Chapter 1: Digitalization Strategies in the New World Order
  • Chapter 2: Understanding Digital Congruence in Industry 4.0
  • Chapter 3: Opportunities, Challenges, and Solutions for Industry 4.0
  • Chapter 4: A Framework Development Effort for Using Online Communities in an Open Innovation Understanding
  • Chapter 5: “New Normal” Strategic Communication
  • Chapter 6: Digital Marketing Suggestions for Companies
  • Chapter 7: Social Media as a Communication Channel
  • Chapter 8: Can Internal Social Media and Data Mining Be a Powerful Communication Vehicle in Reaching Employees in Change Management in Industry 4.0?
  • Chapter 9: The Nature of Digital Leadership in Managing Employees Through Organizational Culture
  • Chapter 10: Artificial Intelligence Leadership
  • Chapter 11: Critical Success Factors in Enterprise Resource Planning Implementation
  • Chapter 12: Application of Utility Mining in Supply Chain Management
  • Chapter 13: Digitized Public Administration
  • Chapter 14: Industry 4.0 and Its Effects on the Insurance Sector
  • Chapter 15: Future of Education in Industry 4.0
  • Compilation of References
  • About the Contributors
  • Index
pdf/2177549.pdf

Количество обращений: 0 
За последние 30 дней: 0

Подробная статистика

epub/2177549.epub

Количество обращений: 0 
За последние 30 дней: 0

Подробная статистика