Детальная информация

Название Advances in e-business research series. — Handbook of research on strategic fit and design in business ecosystems
Другие авторы Hacioğlu Ümit
Коллекция Электронные книги зарубежных издательств ; Общая коллекция
Тематика Business planning. ; Business — Technological innovations. ; EBSCO eBooks
Тип документа Другой
Тип файла PDF
Язык Английский
Права доступа Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Ключ записи on1110658203
Дата создания записи 24.07.2019

Разрешенные действия

pdf/2235525.pdf
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
epub/2235525.epub
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
Группа Анонимные пользователи
Сеть Интернет

"This book is a collection of innovative research that builds a futuristic view of evolving business ecosystems and a deeper understanding of business transformation processes in the new digital business era"--.

Место доступа Группа пользователей Действие
Локальная сеть ИБК СПбПУ Все
Прочитать Печать Загрузить
Интернет Авторизованные пользователи СПбПУ
Прочитать Печать Загрузить
Интернет Анонимные пользователи
  • Title Page
  • Copyright Page
  • Book Series
  • Editorial Advisory Board
  • List of Contributors
  • Table of Contents
  • Detailed Table of Contents
  • Foreword
  • Preface
  • Acknowledgment
  • Section 1: Transformational Change and Designing New Strategies in the Digital Era
    • Chapter 1: New Strategy and Thinking in Global Business System
    • Chapter 2: Examining Strategic Fit and Innovation in Terms of Competitive Strategies and Knowledge Management
    • Chapter 3: Transformation of Business With Digital Processes
    • Chapter 4: Re-Shaping Business Strategy in the Era of Digitization
    • Chapter 5: New Strategies for Evolution of Business Ecosystems
    • Chapter 6: Platform Strategy for New Product Development
    • Chapter 7: Transformation of Marketing With Technology
    • Chapter 8: Designing Digital Marketing Strategies for International Business
  • Section 2: Reflections of Digital Transformation on Business Ecostystems
    • Chapter 9: Business Transformation and Enterprise Architecture
    • Chapter 10: Reflection of Digital Transformation on Corporate Sustainability and a Theoratical Perspective
    • Chapter 11: The Effects of Digital Transformation on Organizations
    • Chapter 12: Strategic Approach to Business Intelligence and Its Impacts on Organizational Performance
    • Chapter 13: Mutual Relationships Between Digital Transformation and Leadership
    • Chapter 14: Fintech Ecosystem and Banking
    • Chapter 15: Digitalization in Accounting Through Changing Technology and Accounting Engineering as an Adaptation Proposal
    • Chapter 16: The Control of Transfer Pricing of Corporations by Blockchain Technology
  • Section 3: Changing Labor Force Attributions and Business Culture During Industry 4.0
    • Chapter 17: The Impact of New Technology on Society and Workforce in Production in the Era of Industry 4.0
    • Chapter 18: Digital Era and New Methods for Employee Recruitment
    • Chapter 19: The Effects of Industry 4.0 on Labor Force Attributes and New Challenges
    • Chapter 20: Industry 4.0 and Its Impact on Working Life
    • Chapter 21: Robot Process Automation (RPA) and Its Future
    • Chapter 22: Cultural Effects of Global Businesses and Multinational Businesses
  • Section 4: Relevant Topics and Current Issues in Business Ecosystems
    • Chapter 23: Blockchain Ecosystems in the Sharing Economy
    • Chapter 24: Digital Transformation and Environmental Management Applications
    • Chapter 25: Copyright, Patent, and Trademark
    • Chapter 26: The Development of Servitization Concept in the Era of Industry 4.0 Through SCM Perspective
    • Chapter 27: How to Tax a Monopoly Platform in a Product Differentiation Set-Up?
    • Chapter 28: The Effects of Corporate Tax Rate on the Firm Performance
  • Compilation of References
  • About the Contributors
  • Index
pdf/2235525.pdf

Количество обращений: 0 
За последние 30 дней: 0

Подробная статистика

epub/2235525.epub

Количество обращений: 0 
За последние 30 дней: 0

Подробная статистика