Детальная информация

Название Advances in media, entertainment, and the arts (AMEA) book series. — Handbook of research on multidisciplinary approaches to literacy in the digital age
Другие авторы Taşkıran Nurdan Öncel
Коллекция Электронные книги зарубежных издательств ; Общая коллекция
Тематика Information literacy. ; Media literacy. ; EBSCO eBooks
Тип документа Другой
Тип файла PDF
Язык Английский
Права доступа Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Ключ записи on1110682654
Дата создания записи 22.07.2019

Разрешенные действия

pdf/2290025.pdf
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
epub/2290025.epub
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
Группа Анонимные пользователи
Сеть Интернет

"This book examines multidisciplinary approaches to literacy in the digital age"--Provided by publisher.

Место доступа Группа пользователей Действие
Локальная сеть ИБК СПбПУ Все
Прочитать Печать Загрузить
Интернет Авторизованные пользователи СПбПУ
Прочитать Печать Загрузить
Интернет Анонимные пользователи
  • Cover
  • Title Page
  • Copyright Page
  • Book Series
  • Editorial Advisory Board
  • List of Contributors
  • Table of Contents
  • Detailed Table of Contents
  • Foreword
  • Preface
  • Acknowledgment
  • Section 1: Visual Literacy
    • Chapter 1: Film Literacy, Visual Culture, and Film Language
    • Chapter 2: A Study in Image Creation Techniques in the Context of Visual Literacy
    • Chapter 3: Environmental Literacy
    • Chapter 4: Reconceptualizing Visual Literacy in Architectural Education
  • Section 2: Digital Media Literacy
    • Chapter 5: Media Literacy and Framing of Media Content
    • Chapter 6: Business Literacy Education in the Digital Age
    • Chapter 7: Media Business Literacy in the Digital Age
    • Chapter 8: Digital Transformation
    • Chapter 9: An Argumentative Study on Digital Advertising Literacy
  • Section 3: Social Media Literacy
    • Chapter 10: Mobile Technology and Social Media Literacy
    • Chapter 11: Case Study on Patient Groups on Facebook in Turkey
    • Chapter 12: Electronic Trading, Electronic Advertising, and Social Media Literacy
    • Chapter 13: Cyber Bullying and Violence Literacy in the Context of Digitalization
  • Section 4: Miscellaneous
    • Chapter 14: Religious Literacy Culture in the Digital Age
    • Chapter 15: Health Literacy From a Pediatrician's Perspective
    • Chapter 16: How to Read Cultural Literacy Globally in Digital Age
    • Chapter 17: Reading the Television Broadcasts on Sports
  • Compilation of References
  • About the Contributors
  • Index
pdf/2290025.pdf

Количество обращений: 0 
За последние 30 дней: 0

Подробная статистика

epub/2290025.epub

Количество обращений: 0 
За последние 30 дней: 0

Подробная статистика