Детальная информация

Название Advances in media, entertainment, and the arts (AMEA) book series. — Handbook of research on multidisciplinary approaches to literacy in the digital age
Другие авторы Taşkıran Nurdan Öncel
Коллекция Электронные книги зарубежных издательств ; Общая коллекция
Тематика Information literacy. ; Media literacy. ; EBSCO eBooks
Тип документа Другой
Язык Английский
Права доступа Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Ключ записи on1110682654
Дата создания записи 22.07.2019

Разрешенные действия

pdf/2290025.pdf
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
epub/2290025.epub
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
Группа Анонимные пользователи
Сеть Интернет

"This book examines multidisciplinary approaches to literacy in the digital age"--Provided by publisher.

Место доступа Группа пользователей Действие
Локальная сеть ИБК СПбПУ Все
Прочитать Печать Загрузить
Интернет Авторизованные пользователи СПбПУ
Прочитать Печать Загрузить
Интернет Анонимные пользователи
  • Cover
  • Title Page
  • Copyright Page
  • Book Series
  • Editorial Advisory Board
  • List of Contributors
  • Table of Contents
  • Detailed Table of Contents
  • Foreword
  • Preface
  • Acknowledgment
  • Section 1: Visual Literacy
    • Chapter 1: Film Literacy, Visual Culture, and Film Language
    • Chapter 2: A Study in Image Creation Techniques in the Context of Visual Literacy
    • Chapter 3: Environmental Literacy
    • Chapter 4: Reconceptualizing Visual Literacy in Architectural Education
  • Section 2: Digital Media Literacy
    • Chapter 5: Media Literacy and Framing of Media Content
    • Chapter 6: Business Literacy Education in the Digital Age
    • Chapter 7: Media Business Literacy in the Digital Age
    • Chapter 8: Digital Transformation
    • Chapter 9: An Argumentative Study on Digital Advertising Literacy
  • Section 3: Social Media Literacy
    • Chapter 10: Mobile Technology and Social Media Literacy
    • Chapter 11: Case Study on Patient Groups on Facebook in Turkey
    • Chapter 12: Electronic Trading, Electronic Advertising, and Social Media Literacy
    • Chapter 13: Cyber Bullying and Violence Literacy in the Context of Digitalization
  • Section 4: Miscellaneous
    • Chapter 14: Religious Literacy Culture in the Digital Age
    • Chapter 15: Health Literacy From a Pediatrician's Perspective
    • Chapter 16: How to Read Cultural Literacy Globally in Digital Age
    • Chapter 17: Reading the Television Broadcasts on Sports
  • Compilation of References
  • About the Contributors
  • Index
pdf/2290025.pdf

Количество обращений: 0 
За последние 30 дней: 0

Подробная статистика

epub/2290025.epub

Количество обращений: 0 
За последние 30 дней: 0

Подробная статистика