Детальная информация

Название: Advances in finance, accounting, and economics (AFAE) book series. Sharing economy and the impact of collaborative consumption
Другие авторы: Luna Iviane Ramos de; Fitó Bertran Àngels; Lladós Masllorens Josep
Организация: IGI Global,
Коллекция: Электронные книги зарубежных издательств; Общая коллекция
Тематика: Cooperation.; Economic development.; Consumption (Economics); Electronic books.; EBSCO eBooks
Тип документа: Другой
Тип файла: PDF
Язык: Английский
Права доступа: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Ключ записи: on1114143346

Разрешенные действия:

pdf/2239357.pdf
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
epub/2239357.epub
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети

Группа: Анонимные пользователи

Сеть: Интернет

Аннотация

"This book examines the impact of sharing services on society as well as the importance of the sharing economy development in the coming years. It also explores issues related to these sharing services such as regulations, the technological aspects involved in these platforms, and the impact on the tourism sector and consumer behavior"--.

Права на использование объекта хранения

Место доступа Группа пользователей Действие
Локальная сеть ИБК СПбПУ Все Прочитать Печать Загрузить
Интернет Авторизованные пользователи СПбПУ Прочитать Печать Загрузить
-> Интернет Анонимные пользователи

Оглавление

  • Cover
  • Title Page
  • Copyright Page
  • Book Series
  • Table of Contents
  • Detailed Table of Contents
  • Preface
  • Acknowledgment
  • Section 1: Sharing Economy Beyond Collaborative Consumption
    • Chapter 1: A Conceptual Framework of Value Sharing in the Sharing Economy
    • Chapter 2: The Politics of the Sharing Economy
    • Chapter 3: The Impact of Collaborative Consumption on Sustainable Development
  • Section 2: Digital Platforms and Network Capitalism
    • Chapter 4: Pricing Rental Tourist Accommodation
    • Chapter 5: The Impact of Sharing Economy in Heritage Neighborhoods in Granada
    • Chapter 6: Uber's Strategy as a Competitive Business Model of Sharing Economy
    • Chapter 7: Manufactured Risks of Reward-Based Crowdfunding Platforms
    • Chapter 8: The Strategic Governance of Sharing Platforms
  • Section 3: Collaborative Consumption and Consumer Behavior
    • Chapter 9: What Pulls Consumers in and What Pushes Consumers Out
    • Chapter 10: Why Rideshare?
    • Chapter 11: Determining Factors of User Satisfaction for Bicycle-Sharing Systems
    • Chapter 12: How Do Food Delivery Platforms Affect Urban Logistics?
    • Chapter 13: Collaborative Finance and Its Hurdles to Overcome
    • Chapter 14: We Are All Digital Tourists, but Are All Digital Tourists the Same?
  • Compilation of References
  • About the Contributors
  • Index

Статистика использования

pdf/2239357.pdf

stat Количество обращений: 0
За последние 30 дней: 0
Подробная статистика

epub/2239357.epub

stat Количество обращений: 0
За последние 30 дней: 0
Подробная статистика