Детальная информация
Название | Advanced MIS and Digital Transformation for Increased Creativity and Innovation in Business |
---|---|
Авторы | Ekren Gülay. ; Erkollar Alptekin. ; Oberer Birgit. |
Выходные сведения | Hershey: IGI Global, 2019 |
Коллекция | Электронные книги зарубежных издательств ; Общая коллекция |
Тематика | Information technology — Management. ; Information resources management. ; Business enterprises — Computer programs. ; Organizational effectiveness. ; EBSCO eBooks |
Тип документа | Другой |
Тип файла | |
Язык | Английский |
Права доступа | Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование) |
Ключ записи | on1120696784 |
Дата создания записи | 21.09.2019 |
Разрешенные действия
pdf/2253629.pdf | – |
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
|
---|---|---|
epub/2253629.epub | – |
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
|
Группа | Анонимные пользователи |
---|---|
Сеть | Интернет |
As businesses undergo digital transformation, technologies will lead to greater efficiencies and change how we interact in traditional relationships among suppliers, producers, and customers, as well as between human and machine. One such technology is the introduction of management information systems (MIS) that provide a company with the coordination, control, analysis, and visualization of information by collecting from various digital environments. In today's digital age, information needs to be managed, and MIS have the ability to transfer the information obtained by computer systems to t.
Место доступа | Группа пользователей | Действие |
---|---|---|
Локальная сеть ИБК СПбПУ | Все |
|
Интернет | Авторизованные пользователи СПбПУ |
|
Интернет | Анонимные пользователи |
|
- Title Page
- Copyright Page
- Book Series
- Editorial Advisory Board
- Table of Contents
- Detailed Table of Contents
- Preface
- Chapter 1: Investigation of the Attitudes for Environment and Evaluation of Artificial Neural Networks
- Chapter 2: Knowledge Management Within the Context of Organizational Innovation
- Chapter 3: Enhancing Calculative Commitment and Customer Loyalty Through Online Relationship Marketing
- Chapter 4: The Affective Domain of E-Commerce
- Chapter 5: Connected Employee Platforms
- Chapter 6: The Role of Artificial Intelligence Within the Scope of Digital Transformation in Enterprises
- Chapter 7: The Potential and Capabilities of NoSQL Databases for ERP Systems
- Chapter 8: An Innovative Solar Energy and Decision Support System Approach by Using IoT
- Chapter 9: FinTech in the Saudi Context
- Compilation of References
- About the Contributors
- Index