Детальная информация
Название | Advances in business strategy and competitive advantage. — Conceptual and theoretical approaches to corporate social responsibility, entrepreneurial orientation, and financial performance |
---|---|
Другие авторы | Paiva Inna Sousa ; Carvalho Luísa Cagica |
Коллекция | Электронные книги зарубежных издательств ; Общая коллекция |
Тематика | Social responsibility of business. ; Entreprises — Responsabilité sociale. ; EBSCO eBooks |
Тип документа | Другой |
Тип файла | |
Язык | Английский |
Права доступа | Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование) |
Ключ записи | on1121421024 |
Дата создания записи | 13.09.2019 |
Разрешенные действия
pdf/2386953.pdf | – |
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
|
---|---|---|
epub/2386953.epub | – |
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
|
Группа | Анонимные пользователи |
---|---|
Сеть | Интернет |
"This book explores new trends in corporate social responsibility, entrepreneurial orientation, and financial performance"--.
Место доступа | Группа пользователей | Действие |
---|---|---|
Локальная сеть ИБК СПбПУ | Все |
|
Интернет | Авторизованные пользователи СПбПУ |
|
Интернет | Анонимные пользователи |
|
- Cover
- Title Page
- Copyright Page
- Book Series
- Editorial Advisory Board
- Table of Contents
- Detailed Table of Contents
- Preface
- Section 1: Conceptual and Theoretical Perspectives
- Chapter 1: Corporate Social Responsibility and Financial Information
- Chapter 2: Corporate Social Responsibility
- Chapter 3: Corporate Social Responsibility
- Chapter 4: Social Responsibility Reporting in Higher Education Institutions
- Chapter 5: Anything Goes in Cause Related Marketing?
- Chapter 6: Corporate Social Responsibility and Disclosure of Socioenvironmental Risks by Credit Unions
- Section 2: Applied Perspectives: The Contexts of Countries, Regions, and Cities
- Chapter 7: Linking Corporate Social Responsibility Reporting With the UN Sustainable Development Goals
- Chapter 8: Integrated Reports and Board Diversity
- Chapter 9: Corporate Social Responsibility Reporting and Climate Change
- Chapter 10: Which Local Governments Provide Suitable Promotion of Entrepreneurship?
- Chapter 11: An Exploratory Study About Corporate Governance and Integrated Reporting in the Mozambican Context
- Chapter 12: CEO Duality and Firm Performance
- Chapter 13: Best Practices to Become a Sustainable Smart City
- Chapter 14: The Impact of Firm Performance and Corporate Governance on Corporate Social Responsibility
- Chapter 15: The Relationship Between CSR, Corporate Governance, and Firm Performance
- Compilation of References
- About the Contributors
- Index