Детальная информация

Название: Advances in business strategy and competitive advantage. Conceptual and theoretical approaches to corporate social responsibility, entrepreneurial orientation, and financial performance
Другие авторы: Paiva Inna Sousa; Carvalho Luísa Cagica
Коллекция: Электронные книги зарубежных издательств; Общая коллекция
Тематика: Social responsibility of business.; Entreprises — Responsabilité sociale.; EBSCO eBooks
Тип документа: Другой
Тип файла: PDF
Язык: Английский
Права доступа: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Ключ записи: on1121421024

Разрешенные действия:

pdf/2386953.pdf
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
epub/2386953.epub
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети

Группа: Анонимные пользователи

Сеть: Интернет

Аннотация

"This book explores new trends in corporate social responsibility, entrepreneurial orientation, and financial performance"--.

Права на использование объекта хранения

Место доступа Группа пользователей Действие
Локальная сеть ИБК СПбПУ Все Прочитать Печать Загрузить
Интернет Авторизованные пользователи СПбПУ Прочитать Печать Загрузить
-> Интернет Анонимные пользователи

Оглавление

  • Cover
  • Title Page
  • Copyright Page
  • Book Series
  • Editorial Advisory Board
  • Table of Contents
  • Detailed Table of Contents
  • Preface
  • Section 1: Conceptual and Theoretical Perspectives
    • Chapter 1: Corporate Social Responsibility and Financial Information
    • Chapter 2: Corporate Social Responsibility
    • Chapter 3: Corporate Social Responsibility
    • Chapter 4: Social Responsibility Reporting in Higher Education Institutions
    • Chapter 5: Anything Goes in Cause Related Marketing?
    • Chapter 6: Corporate Social Responsibility and Disclosure of Socioenvironmental Risks by Credit Unions
  • Section 2: Applied Perspectives: The Contexts of Countries, Regions, and Cities
    • Chapter 7: Linking Corporate Social Responsibility Reporting With the UN Sustainable Development Goals
    • Chapter 8: Integrated Reports and Board Diversity
    • Chapter 9: Corporate Social Responsibility Reporting and Climate Change
    • Chapter 10: Which Local Governments Provide Suitable Promotion of Entrepreneurship?
    • Chapter 11: An Exploratory Study About Corporate Governance and Integrated Reporting in the Mozambican Context
    • Chapter 12: CEO Duality and Firm Performance
    • Chapter 13: Best Practices to Become a Sustainable Smart City
    • Chapter 14: The Impact of Firm Performance and Corporate Governance on Corporate Social Responsibility
    • Chapter 15: The Relationship Between CSR, Corporate Governance, and Firm Performance
  • Compilation of References
  • About the Contributors
  • Index

Статистика использования

pdf/2386953.pdf

stat Количество обращений: 0
За последние 30 дней: 0
Подробная статистика

epub/2386953.epub

stat Количество обращений: 0
За последние 30 дней: 0
Подробная статистика