Детальная информация

Название: Advances in business strategy and competitive advantage. Handbook of research on smart territories and entrepreneurial ecosystems for social innovation and sustainable growth
Другие авторы: Palma-Ruiz Jesus Manuel; Sáiz Álvarez José Manuel; Herrero-Crespo Ángel
Коллекция: Электронные книги зарубежных издательств; Общая коллекция
Тематика: Sustainable development.; Regional planning.; EBSCO eBooks
Тип документа: Другой
Тип файла: PDF
Язык: Английский
Права доступа: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Ключ записи: on1121423160

Разрешенные действия:

pdf/2352225.pdf
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
epub/2352225.epub
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети

Группа: Анонимные пользователи

Сеть: Интернет

Аннотация

"This book explores smart specialization strategy as an exportable model for improving competitiveness in different environments"--.

Права на использование объекта хранения

Место доступа Группа пользователей Действие
Локальная сеть ИБК СПбПУ Все Прочитать Печать Загрузить
Интернет Авторизованные пользователи СПбПУ Прочитать Печать Загрузить
-> Интернет Анонимные пользователи

Оглавление

  • Cover
  • Title Page
  • Copyright Page
  • Book Series
  • Editorial Advisory Board
  • List of Contributors
  • Table of Contents
  • Detailed Table of Contents
  • Foreword
  • Preface
  • Acknowledgment
  • Section 1: Smart Territories, Cities, and Regions
    • Chapter 1: The Role of Smart City Solutions on the Road to Smart Territories
    • Chapter 2: The Role of Business in the Innovation Ecosystem
    • Chapter 3: Quality in E-Environment Development and Sustainability of Smart Cities
    • Chapter 4: Social Innovation as a New Social Policy Tool for Regional Government Institutions in Smart Territories
    • Chapter 5: How to Facilitate Citizen-Led Social Innovations
    • Chapter 6: The Importance of Intellectual Capital for the Sustainable Growth of Regions
    • Chapter 7: Citizen Perceptions and Support for Smart City Projects
    • Chapter 8: The Development of Smart Tourism Destinations Through the Integration of ICT Innovations in SMEs of the Commercial Sector
    • Chapter 9: System and Environment for Tourism 4.0
    • Chapter 10: Smart Territories, Collaborative Entrepreneurship, and Eco-Friendly Tourism for Development
    • Chapter 11: Smart Territory Initiatives in an Emerging Economy
    • Chapter 12: Qualitative Analysis of Learning Territorial Planning
  • Section 2: Entrepreneurial Ecosystems and Initiatives for Innovation, Regional Development, and Growth
    • Chapter 13: Regional Development via Entrepreneur Multi-Perspective Approach
    • Chapter 14: Regional Impact of Innovation
    • Chapter 15: Open Social Innovation
    • Chapter 16: Coworking Spaces and the Transcendence of Social Innovation Knowledge in the Smart Territory
    • Chapter 17: Are There Really Differences Between Social and Commercial Entrepreneurship in Developing Countries?
    • Chapter 18: To Examine Women Social Entrepreneurial Ecosystems
    • Chapter 19: Challenges in the Informal Sector
    • Chapter 20: Sustainable Entrepreneurship in Indigenous Communities in Colombia
    • Chapter 21: Steps to Success
  • Compilation of References
  • About the Contributors
  • Index

Статистика использования

pdf/2352225.pdf

stat Количество обращений: 0
За последние 30 дней: 0
Подробная статистика

epub/2352225.epub

stat Количество обращений: 0
За последние 30 дней: 0
Подробная статистика