Детальная информация

Название Advances in business strategy and competitive advantage. — Handbook of research on smart territories and entrepreneurial ecosystems for social innovation and sustainable growth
Другие авторы Palma-Ruiz Jesus Manuel ; Sáiz Álvarez José Manuel ; Herrero-Crespo Ángel
Коллекция Электронные книги зарубежных издательств ; Общая коллекция
Тематика Sustainable development. ; Regional planning. ; EBSCO eBooks
Тип документа Другой
Тип файла PDF
Язык Английский
Права доступа Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Ключ записи on1121423160
Дата создания записи 13.09.2019

Разрешенные действия

pdf/2352225.pdf
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
epub/2352225.epub
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
Группа Анонимные пользователи
Сеть Интернет

"This book explores smart specialization strategy as an exportable model for improving competitiveness in different environments"--.

Место доступа Группа пользователей Действие
Локальная сеть ИБК СПбПУ Все
Прочитать Печать Загрузить
Интернет Авторизованные пользователи СПбПУ
Прочитать Печать Загрузить
Интернет Анонимные пользователи
  • Cover
  • Title Page
  • Copyright Page
  • Book Series
  • Editorial Advisory Board
  • List of Contributors
  • Table of Contents
  • Detailed Table of Contents
  • Foreword
  • Preface
  • Acknowledgment
  • Section 1: Smart Territories, Cities, and Regions
    • Chapter 1: The Role of Smart City Solutions on the Road to Smart Territories
    • Chapter 2: The Role of Business in the Innovation Ecosystem
    • Chapter 3: Quality in E-Environment Development and Sustainability of Smart Cities
    • Chapter 4: Social Innovation as a New Social Policy Tool for Regional Government Institutions in Smart Territories
    • Chapter 5: How to Facilitate Citizen-Led Social Innovations
    • Chapter 6: The Importance of Intellectual Capital for the Sustainable Growth of Regions
    • Chapter 7: Citizen Perceptions and Support for Smart City Projects
    • Chapter 8: The Development of Smart Tourism Destinations Through the Integration of ICT Innovations in SMEs of the Commercial Sector
    • Chapter 9: System and Environment for Tourism 4.0
    • Chapter 10: Smart Territories, Collaborative Entrepreneurship, and Eco-Friendly Tourism for Development
    • Chapter 11: Smart Territory Initiatives in an Emerging Economy
    • Chapter 12: Qualitative Analysis of Learning Territorial Planning
  • Section 2: Entrepreneurial Ecosystems and Initiatives for Innovation, Regional Development, and Growth
    • Chapter 13: Regional Development via Entrepreneur Multi-Perspective Approach
    • Chapter 14: Regional Impact of Innovation
    • Chapter 15: Open Social Innovation
    • Chapter 16: Coworking Spaces and the Transcendence of Social Innovation Knowledge in the Smart Territory
    • Chapter 17: Are There Really Differences Between Social and Commercial Entrepreneurship in Developing Countries?
    • Chapter 18: To Examine Women Social Entrepreneurial Ecosystems
    • Chapter 19: Challenges in the Informal Sector
    • Chapter 20: Sustainable Entrepreneurship in Indigenous Communities in Colombia
    • Chapter 21: Steps to Success
  • Compilation of References
  • About the Contributors
  • Index
pdf/2352225.pdf

Количество обращений: 0 
За последние 30 дней: 0

Подробная статистика

epub/2352225.epub

Количество обращений: 0 
За последние 30 дней: 0

Подробная статистика