Детальная информация
Название | Advances in business strategy and competitive advantage. — Knowledge management, innovation, and entrepreneurship in a changing world |
---|---|
Другие авторы | Jennex Murray E., |
Коллекция | Электронные книги зарубежных издательств ; Общая коллекция |
Тематика | Knowledge management. ; Knowledge, Sociology of. ; EBSCO eBooks |
Тип документа | Другой |
Тип файла | |
Язык | Английский |
Права доступа | Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование) |
Ключ записи | on1122691171 |
Дата создания записи | 03.10.2019 |
Разрешенные действия
pdf/2397392.pdf | – |
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
|
---|---|---|
epub/2397392.epub | – |
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
|
Группа | Анонимные пользователи |
---|---|
Сеть | Интернет |
"This book analyzes global aspects of knowledge management from differing cultural perspectives and their use of knowledge and knowledge management. It focuses on the technical issues associated with the creation and implementation of knowledge systems utilizing artificial intelligence, entrepreneurial, and innovative initiatives"--.
Место доступа | Группа пользователей | Действие |
---|---|---|
Локальная сеть ИБК СПбПУ | Все |
|
Интернет | Авторизованные пользователи СПбПУ |
|
Интернет | Анонимные пользователи |
|
- Cover
- Title Page
- Copyright Page
- Book Series
- Table of Contents
- Detailed Table of Contents
- Preface
- Section 1: Advanced Knowledge Management
- Chapter 1: Creating Value Through Knowledge Management and Systematic Innovation Capability
- Chapter 2: Connecting Knowledge Management and Entrepreneurship
- Chapter 3: Innovation as a Mediator Between Knowledge Management and Organisational Performance
- Chapter 4: Organizational Learning and Technological Innovation Practices
- Chapter 5: Artificial Intelligence and Human-Robot Teaming
- Chapter 6: Human Capital Management in the Context of the Implementation of Digital Intelligent Decision Support Systems and Knowledge Management
- Chapter 7: Evaluation of Strategic Opportunities and Resulting Business Models for SMEs
- Chapter 8: Time-Bounded Decision Making
- Section 2: Application of Advanced KM
- Chapter 9: E-Collaboration in Virtual Teams
- Chapter 10: Framework for Managing Shared Knowledge in an Information Systems Outsourcing Context
- Chapter 11: Data in the Wild
- Chapter 12: The Project Manager as the Driver of Organizational Knowledge Creation
- Chapter 13: An Agricultural Knowledge Management System for Ethiopia
- Chapter 14: Using Knowledge Management and Machine Learning to Identify Victims of Human Sex Trafficking
- Compilation of References
- About the Contributors
- Index