Детальная информация

Название Advances in business strategy and competitive advantage. — Handbook of research on the strategic management of family businesses
Другие авторы Palma-Ruiz Jesus Manuel ; Barros-Contreras Ismael ; Gnan Luca
Коллекция Электронные книги зарубежных издательств ; Общая коллекция
Тематика Family-owned business enterprises — Management. ; Strategic planning. ; EBSCO eBooks
Тип документа Другой
Тип файла PDF
Язык Английский
Права доступа Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Ключ записи on1123188341
Дата создания записи 09.10.2019

Разрешенные действия

pdf/2380315.pdf
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
epub/2380315.epub
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
Группа Анонимные пользователи
Сеть Интернет

""This book examines the challenges and opportunities for the strategic management of family businesses"--Provided by publisher"--.

Место доступа Группа пользователей Действие
Локальная сеть ИБК СПбПУ Все
Прочитать Печать Загрузить
Интернет Авторизованные пользователи СПбПУ
Прочитать Печать Загрузить
Интернет Анонимные пользователи
  • Cover
  • Title Page
  • Copyright Page
  • Book Series
  • Editorial Advisory Board
  • List of Contributors
  • Table of Contents
  • Detailed Table of Contents
  • Foreword
  • Preface
  • Acknowledgment
  • Section 1: Family Capital, Organizational Knowledge, and Generational Issues on Strategic Management in Family Businesses
    • Chapter 1: Family Capital in Family Businesses
    • Chapter 2: The Generational Succession in Family Firms
    • Chapter 3: Organizational and Socio-Relational Factors Undermining Knowledge Sharing in Family SMEs
    • Chapter 4: Factors Affecting Women´s Involvement in the Governance of Family Firms
    • Chapter 5: “I'm Your Leader Now, but Do You Trust Me?”
    • Chapter 6: The Organizational Resilience in Family Firms Studies
  • Section 2: Strategy Formulation and Implementation in Family Businesses
    • Chapter 7: How Family Involvement in Management Affects the Innovative Behavior of Private Firms
    • Chapter 8: Reading Between the Lines
    • Chapter 9: Structural, Psychological, and Socioemotional Factors That Determine Innovation Decisions in Family Firms
    • Chapter 10: Socioemotional Wealth and Its Effect on Family Firm Performance
    • Chapter 11: Preference Reversal Under Vulnerability
    • Chapter 12: The Strategic Divestment Decision in the Family Business Through the Real Options and Emotional Lenses
    • Chapter 13: Sustainability Attitudes of Tourism Family Firms in Alpine Tourism Regions
    • Chapter 14: Marketing Management Inside the Business Family
    • Chapter 15: Family Business Firms' Branding
    • Chapter 16: Data Analytics
  • Section 3: Contextual Experiences on Strategic Management in Family Businesses
    • Chapter 17: The 3D IFB SWOT Analysis as a Strategic Tool to Develop Entrepreneurial Plans for Family Businesses
    • Chapter 18: Strategic Orientation of the Managers of a Tunisian Family Group Before and After the Revolution
    • Chapter 19: Conflict Management in the Family Business
    • Chapter 20: Tracing the Root of Conflict
  • Compilation of References
  • About the Contributors
  • Index
pdf/2380315.pdf

Количество обращений: 1 
За последние 30 дней: 0

Подробная статистика

epub/2380315.epub

Количество обращений: 1 
За последние 30 дней: 0

Подробная статистика