Детальная информация

Название Advances in finance, accounting, and economics (AFAE) book series. — Circular economy and re-commerce in the fashion industry
Другие авторы Shrivastava Archana ; Jain Geetika ; Paul Justin
Коллекция Электронные книги зарубежных издательств ; Общая коллекция
Тематика Clothing trade — Economic aspects. ; Clothing trade — Environmental aspects. ; Sustainable development. ; Fashion — Economic aspects. ; Fashion — Environmental aspects. ; EBSCO eBooks
Тип документа Другой
Тип файла PDF
Язык Английский
Права доступа Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Ключ записи on1124773510
Дата создания записи 16.10.2019

Разрешенные действия

pdf/2479416.pdf
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
epub/2479416.epub
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
Группа Анонимные пользователи
Сеть Интернет

"This book examines best practices for assessing the technological landscape and for modelling sustainable business practices in the fashion industry"--.

Место доступа Группа пользователей Действие
Локальная сеть ИБК СПбПУ Все
Прочитать Печать Загрузить
Интернет Авторизованные пользователи СПбПУ
Прочитать Печать Загрузить
Интернет Анонимные пользователи
  • Cover
  • Title Page
  • Copyright Page
  • Book Series
  • Table of Contents
  • Detailed Table of Contents
  • Preface
  • Chapter 1: Sustainable Fashion
  • Chapter 2: Determinants of Purchasing Intention for Re-Commerce in the Fashion Industry
  • Chapter 3: Sustainability in the Fashion Industry
  • Chapter 4: Changing Customer Behavior in Sustainable Fashion Industry
  • Chapter 5: Explaining Purchase Intention Towards Eco-Friendly Apparel
  • Chapter 6: Recycling and Reuse of Fashion
  • Chapter 7: Influence of Micro-Celebrities on Generation Z
  • Chapter 8: Transmogrifying to Sustain Stimulating Potency
  • Chapter 9: Thread of Sustainability
  • Chapter 10: Self-Construals Theory Applications for an Effective Communication of Sustainable Luxury
  • Chapter 11: Recommercing Luxury Goods
  • Chapter 12: The Impact of Circular Economy on the Fashion Industry
  • Chapter 13: Customer Engagement by Fashion Brands
  • Compilation of References
  • About the Contributors
  • Index
pdf/2479416.pdf

Количество обращений: 2 
За последние 30 дней: 0

Подробная статистика

epub/2479416.epub

Количество обращений: 1 
За последние 30 дней: 0

Подробная статистика