Детальная информация
Название | Advances in logistics, operations, and management science (ALOMS) book series. — Managerial issues in digital transformation of global modern corporations |
---|---|
Другие авторы | Esakki Thangasamy |
Коллекция | Электронные книги зарубежных издательств ; Общая коллекция |
Тематика | Information technology — Economic aspects. ; Information technology — Management. ; EBSCO eBooks |
Тип документа | Другой |
Тип файла | |
Язык | Английский |
Права доступа | Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование) |
Ключ записи | on1125277131 |
Дата создания записи | 23.10.2019 |
Разрешенные действия
pdf/2997343.pdf | – |
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
|
---|---|---|
epub/2997343.epub | – |
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
|
Группа | Анонимные пользователи |
---|---|
Сеть | Интернет |
""This book explores the prospects and challenges of the digital transformation of modern business corporations during the process of transition from the outdated business endeavors to the updated ones"--Provided by publisher"--.
Место доступа | Группа пользователей | Действие |
---|---|---|
Локальная сеть ИБК СПбПУ | Все |
|
Интернет | Авторизованные пользователи СПбПУ |
|
Интернет | Анонимные пользователи |
|
- Cover
- Title Page
- Copyright Page
- Book Series
- Table of Contents
- Detailed Table of Contents
- Preface
- Acknowledgment
- Chapter 1: Digital Transformation in Business Era
- Chapter 2: Digital Transformation
- Chapter 3: The Digital Economy Readiness Study
- Chapter 4: Digitalisation and Financial Service Innovation in Banking
- Chapter 5: Impact of the Digital Transformation Process on Bank Relationships With Customers
- Chapter 6: Prospects, Challenges, and Opportunities of Digital Financial Services in Developing Countries
- Chapter 7: Digital Marketing in the Context of Consumer Privacy
- Chapter 8: The Transformation of Traditional TVs Into Digital Platforms
- Chapter 9: The Role of Technological and Institutional Affordances in Open Innovation
- Chapter 10: Indian Digital Transformational Initiatives in the Higher Education System
- Chapter 11: Digital Transformation Approaches for Aircraft Maintenance Operations
- Chapter 12: Digital Transformation in Port Management
- Chapter 13: The Siemens Digitalization Strategy in a Value-Based Management Framework
- Chapter 14: Artificial Intelligence
- Chapter 15: Mind the Gap
- Chapter 16: Towards an Artificial Intelligence (AI)-Driven Government in Sultanate of Oman
- Chapter 17: Moving Vehicle Detection in Traffic Video Using Modified SXCS-LBP Texture Descriptor
- Compilation of References
- About the Contributors
- Index