Детальная информация

Название Advances in logistics, operations, and management science (ALOMS) book series. — Managerial issues in digital transformation of global modern corporations
Другие авторы Esakki Thangasamy
Коллекция Электронные книги зарубежных издательств ; Общая коллекция
Тематика Information technology — Economic aspects. ; Information technology — Management. ; EBSCO eBooks
Тип документа Другой
Тип файла PDF
Язык Английский
Права доступа Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Ключ записи on1125277131
Дата создания записи 23.10.2019

Разрешенные действия

pdf/2997343.pdf
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
epub/2997343.epub
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
Группа Анонимные пользователи
Сеть Интернет

""This book explores the prospects and challenges of the digital transformation of modern business corporations during the process of transition from the outdated business endeavors to the updated ones"--Provided by publisher"--.

Место доступа Группа пользователей Действие
Локальная сеть ИБК СПбПУ Все
Прочитать Печать Загрузить
Интернет Авторизованные пользователи СПбПУ
Прочитать Печать Загрузить
Интернет Анонимные пользователи
  • Cover
  • Title Page
  • Copyright Page
  • Book Series
  • Table of Contents
  • Detailed Table of Contents
  • Preface
  • Acknowledgment
  • Chapter 1: Digital Transformation in Business Era
  • Chapter 2: Digital Transformation
  • Chapter 3: The Digital Economy Readiness Study
  • Chapter 4: Digitalisation and Financial Service Innovation in Banking
  • Chapter 5: Impact of the Digital Transformation Process on Bank Relationships With Customers
  • Chapter 6: Prospects, Challenges, and Opportunities of Digital Financial Services in Developing Countries
  • Chapter 7: Digital Marketing in the Context of Consumer Privacy
  • Chapter 8: The Transformation of Traditional TVs Into Digital Platforms
  • Chapter 9: The Role of Technological and Institutional Affordances in Open Innovation
  • Chapter 10: Indian Digital Transformational Initiatives in the Higher Education System
  • Chapter 11: Digital Transformation Approaches for Aircraft Maintenance Operations
  • Chapter 12: Digital Transformation in Port Management
  • Chapter 13: The Siemens Digitalization Strategy in a Value-Based Management Framework
  • Chapter 14: Artificial Intelligence
  • Chapter 15: Mind the Gap
  • Chapter 16: Towards an Artificial Intelligence (AI)-Driven Government in Sultanate of Oman
  • Chapter 17: Moving Vehicle Detection in Traffic Video Using Modified SXCS-LBP Texture Descriptor
  • Compilation of References
  • About the Contributors
  • Index
pdf/2997343.pdf

Количество обращений: 0 
За последние 30 дней: 0

Подробная статистика

epub/2997343.epub

Количество обращений: 0 
За последние 30 дней: 0

Подробная статистика