Детальная информация

Название Advances in higher education and professional development (AHEPD) book series. — Engineering education trends in the digital era
Другие авторы SerdarAsan Şeyda ; Işıklı Erkan
Коллекция Электронные книги зарубежных издательств ; Общая коллекция
Тематика Engineering — Case studies. — Study and teaching (Higher ; Education, Higher — Case studies. — Effect of technological innovations on ; Education, Higher — Effect of technological innovations on. ; Engineering — Study and teaching (Higher ; EBSCO eBooks
Тип документа Другой
Язык Английский
Права доступа Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Ключ записи on1126347199
Дата создания записи 30.10.2019

Разрешенные действия

pdf/2433129.pdf
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
epub/2433129.epub
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
Группа Анонимные пользователи
Сеть Интернет

"This book addresses opportunities, challenges, and barriers encountered in engineering education in the digital era"--.

Место доступа Группа пользователей Действие
Локальная сеть ИБК СПбПУ Все
Прочитать Печать Загрузить
Интернет Авторизованные пользователи СПбПУ
Прочитать Печать Загрузить
Интернет Анонимные пользователи
  • Cover
  • Title Page
  • Copyright Page
  • Book Series
  • Table of Contents
  • Detailed Table of Contents
  • Preface
  • Acknowledgment
  • Section 1: Section 1
    • Chapter 1: Outcome-Based Curriculum Design for New-Generation Engineers
    • Chapter 2: Emerging Technologies and Educational Requirements in Engineering Education for the Fourth Industrial Revolution
    • Chapter 3: Designing a Training Platform for Higher Education Engineering Instructors in the Digital Era
    • Chapter 4: Educational Data Mining
    • Chapter 5: Management by Values in Educational Organizations
  • Section 2: Section 2
    • Chapter 6: Use of Collaborative Technologies in Engineering Education
    • Chapter 7: Challenge-Based Learning
    • Chapter 8: Remote Laboratories for Engineering Education
    • Chapter 9: How Serious Games Contribute to the Learning Experience of Engineering Students and Professionals
    • Chapter 10: Using Gamification and Serious Games to Design a New Curriculum
    • Chapter 11: Content Suggestion for Mobile Applications to Facilitate Student Life in Technical Universities
  • Compilation of References
  • About the Contributors
  • Index
pdf/2433129.pdf

Количество обращений: 0 
За последние 30 дней: 0

Подробная статистика

epub/2433129.epub

Количество обращений: 0 
За последние 30 дней: 0

Подробная статистика