Детальная информация
Название | Advances in higher education and professional development (AHEPD) book series. — Engineering education trends in the digital era |
---|---|
Другие авторы | SerdarAsan Şeyda ; Işıklı Erkan |
Коллекция | Электронные книги зарубежных издательств ; Общая коллекция |
Тематика | Engineering — Case studies. — Study and teaching (Higher ; Education, Higher — Case studies. — Effect of technological innovations on ; Education, Higher — Effect of technological innovations on. ; Engineering — Study and teaching (Higher ; EBSCO eBooks |
Тип документа | Другой |
Тип файла | |
Язык | Английский |
Права доступа | Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование) |
Ключ записи | on1126347199 |
Дата создания записи | 30.10.2019 |
Разрешенные действия
pdf/2433129.pdf | – |
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
|
---|---|---|
epub/2433129.epub | – |
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
|
Группа | Анонимные пользователи |
---|---|
Сеть | Интернет |
"This book addresses opportunities, challenges, and barriers encountered in engineering education in the digital era"--.
Место доступа | Группа пользователей | Действие |
---|---|---|
Локальная сеть ИБК СПбПУ | Все |
|
Интернет | Авторизованные пользователи СПбПУ |
|
Интернет | Анонимные пользователи |
|
- Cover
- Title Page
- Copyright Page
- Book Series
- Table of Contents
- Detailed Table of Contents
- Preface
- Acknowledgment
- Section 1: Section 1
- Chapter 1: Outcome-Based Curriculum Design for New-Generation Engineers
- Chapter 2: Emerging Technologies and Educational Requirements in Engineering Education for the Fourth Industrial Revolution
- Chapter 3: Designing a Training Platform for Higher Education Engineering Instructors in the Digital Era
- Chapter 4: Educational Data Mining
- Chapter 5: Management by Values in Educational Organizations
- Section 2: Section 2
- Chapter 6: Use of Collaborative Technologies in Engineering Education
- Chapter 7: Challenge-Based Learning
- Chapter 8: Remote Laboratories for Engineering Education
- Chapter 9: How Serious Games Contribute to the Learning Experience of Engineering Students and Professionals
- Chapter 10: Using Gamification and Serious Games to Design a New Curriculum
- Chapter 11: Content Suggestion for Mobile Applications to Facilitate Student Life in Technical Universities
- Compilation of References
- About the Contributors
- Index