Детальная информация
| Название | Advances in business strategy and competitive advantage. — Digital innovations for customer engagement, management, and organizational improvement |
|---|---|
| Другие авторы | Sandhu Kamaljeet |
| Коллекция | Электронные книги зарубежных издательств ; Общая коллекция |
| Тематика | Customer relations — Technological innovations. ; Technological innovations — Management. ; Organizational learning. ; Organizational change. ; EBSCO eBooks |
| Тип документа | Другой |
| Тип файла | |
| Язык | Английский |
| Права доступа | Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование) |
| Ключ записи | on1135091352 |
| Дата создания записи | 03.01.2020 |
Разрешенные действия
| pdf/2467034.pdf | – |
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
|
|---|---|---|
| epub/2467034.epub | – |
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
|
| Группа | Анонимные пользователи |
|---|---|
| Сеть | Интернет |
"This book discusses and strategizes the latest technologies and innovations and their integration, implementation, and use in businesses, as well as lifelong learning strategies in a digital environment"--.
| Место доступа | Группа пользователей | Действие |
|---|---|---|
| Локальная сеть ИБК СПбПУ | Все |
|
| Интернет | Авторизованные пользователи СПбПУ |
|
| Интернет | Анонимные пользователи |
|
- Cover
- Title Page
- Copyright Page
- Book Series
- Table of Contents
- Detailed Table of Contents
- Preface
- Chapter 1: The Digital Value Propositions for Virtual Business Incubators
- Chapter 2: Application of the Effective Innovation Leadership Model in a Digital Innovation Project
- Chapter 3: Developing and Validating a Theoretical Model to Evaluate Customer Satisfaction of E-Services
- Chapter 4: A Study of Digital Acceptance of ERP Systems for Improved Financial Performance
- Chapter 5: Unit of Analysis in Digitally-Enabled Electronic Procurement Research
- Chapter 6: A Systematic Study for Digital Innovation in Management Education
- Chapter 7: Digital Innovation for Transformation of Learning Management Systems at Universities
- Chapter 8: Gamification in E-Commerce
- Chapter 9: The Role of Internet Banking in the Presentation and Marketing of Financial Services and Products in a Digital Environment
- Chapter 10: Digital Learning Analytics Recommender System for Universities
- Chapter 11: Dot.com Price Bubble for the Venture Capital Growth of Digital Companies
- Chapter 12: Innovative Method of Lifelong Learning in the Digital Environment
- Compilation of References
- About the Contributors
- Index