Детальная информация

Название Advances in business strategy and competitive advantage. — Digital innovations for customer engagement, management, and organizational improvement
Другие авторы Sandhu Kamaljeet
Коллекция Электронные книги зарубежных издательств ; Общая коллекция
Тематика Customer relations — Technological innovations. ; Technological innovations — Management. ; Organizational learning. ; Organizational change. ; EBSCO eBooks
Тип документа Другой
Тип файла PDF
Язык Английский
Права доступа Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Ключ записи on1135091352
Дата создания записи 03.01.2020

Разрешенные действия

pdf/2467034.pdf
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
epub/2467034.epub
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
Группа Анонимные пользователи
Сеть Интернет

"This book discusses and strategizes the latest technologies and innovations and their integration, implementation, and use in businesses, as well as lifelong learning strategies in a digital environment"--.

Место доступа Группа пользователей Действие
Локальная сеть ИБК СПбПУ Все
Прочитать Печать Загрузить
Интернет Авторизованные пользователи СПбПУ
Прочитать Печать Загрузить
Интернет Анонимные пользователи
  • Cover
  • Title Page
  • Copyright Page
  • Book Series
  • Table of Contents
  • Detailed Table of Contents
  • Preface
  • Chapter 1: The Digital Value Propositions for Virtual Business Incubators
  • Chapter 2: Application of the Effective Innovation Leadership Model in a Digital Innovation Project
  • Chapter 3: Developing and Validating a Theoretical Model to Evaluate Customer Satisfaction of E-Services
  • Chapter 4: A Study of Digital Acceptance of ERP Systems for Improved Financial Performance
  • Chapter 5: Unit of Analysis in Digitally-Enabled Electronic Procurement Research
  • Chapter 6: A Systematic Study for Digital Innovation in Management Education
  • Chapter 7: Digital Innovation for Transformation of Learning Management Systems at Universities
  • Chapter 8: Gamification in E-Commerce
  • Chapter 9: The Role of Internet Banking in the Presentation and Marketing of Financial Services and Products in a Digital Environment
  • Chapter 10: Digital Learning Analytics Recommender System for Universities
  • Chapter 11: Dot.com Price Bubble for the Venture Capital Growth of Digital Companies
  • Chapter 12: Innovative Method of Lifelong Learning in the Digital Environment
  • Compilation of References
  • About the Contributors
  • Index
pdf/2467034.pdf

Количество обращений: 0 
За последние 30 дней: 0

Подробная статистика

epub/2467034.epub

Количество обращений: 0 
За последние 30 дней: 0

Подробная статистика