Детальная информация
Название | Advances in business strategy and competitive advantage. — Knowledge management for corporate social responsibility |
---|---|
Другие авторы | Martín de Castro Gregorio ; González-Masip Jaime Juan |
Коллекция | Электронные книги зарубежных издательств ; Общая коллекция |
Тематика | Knowledge management. ; Social responsibility of business. ; EBSCO eBooks |
Тип документа | Другой |
Тип файла | |
Язык | Английский |
Права доступа | Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование) |
Ключ записи | on1137193303 |
Дата создания записи | 10.01.2020 |
Разрешенные действия
pdf/2634300.pdf | – |
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
|
---|---|---|
epub/2634300.epub | – |
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
|
Группа | Анонимные пользователи |
---|---|
Сеть | Интернет |
"This book explores the theoretical and practical aspects of linking firm profitability, social development, and natural environment in respect to business management practices"--.
Место доступа | Группа пользователей | Действие |
---|---|---|
Локальная сеть ИБК СПбПУ | Все |
|
Интернет | Авторизованные пользователи СПбПУ |
|
Интернет | Анонимные пользователи |
|
- Cover
- Title Page
- Copyright Page
- Book Series
- Table of Contents
- Detailed Table of Contents
- Preface
- Chapter 1: The Concept of Corporate Social Responsibility
- Chapter 2: Corporate Social Responsibility in Organizations
- Chapter 3: Corporate Sustainability, Business Sustainability, or Corporate Social Responsibility
- Chapter 4: An Entrepreneur Sees the Reward
- Chapter 5: Effects of Social Entrepreneurship on Organizational Performance
- Chapter 6: The Impact of Triple Bottom Line on Sustainable Product Innovation
- Chapter 7: Exploring the Links Between CSR, Good Governance, and Corporate Reputation
- Chapter 8: Challenges in Green Intellectual Capital and Knowledge Management in Sustainability and Industry 4.0
- Chapter 9: Corporate Social Responsibility and the Local Community Effect
- Chapter 10: CSR in the Spotlight
- Chapter 11: CSR and Stakeholders' Engagement
- Chapter 12: University Social Responsibility
- Chapter 13: Understanding Relationships Between Corporate Social Responsibility, Organizational Identification, and Ethical Organizational Behavior
- Chapter 14: Environmentally Proactive Strategies and Absorptive Capacity
- Chapter 15: Micro-Foundations of Corporate Sustainability
- Compilation of References
- About the Contributors
- Index