Детальная информация

Название Advances in business strategy and competitive advantage. — Knowledge management for corporate social responsibility
Другие авторы Martín de Castro Gregorio ; González-Masip Jaime Juan
Коллекция Электронные книги зарубежных издательств ; Общая коллекция
Тематика Knowledge management. ; Social responsibility of business. ; EBSCO eBooks
Тип документа Другой
Тип файла PDF
Язык Английский
Права доступа Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Ключ записи on1137193303
Дата создания записи 10.01.2020

Разрешенные действия

pdf/2634300.pdf
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
epub/2634300.epub
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
Группа Анонимные пользователи
Сеть Интернет

"This book explores the theoretical and practical aspects of linking firm profitability, social development, and natural environment in respect to business management practices"--.

Место доступа Группа пользователей Действие
Локальная сеть ИБК СПбПУ Все
Прочитать Печать Загрузить
Интернет Авторизованные пользователи СПбПУ
Прочитать Печать Загрузить
Интернет Анонимные пользователи
  • Cover
  • Title Page
  • Copyright Page
  • Book Series
  • Table of Contents
  • Detailed Table of Contents
  • Preface
  • Chapter 1: The Concept of Corporate Social Responsibility
  • Chapter 2: Corporate Social Responsibility in Organizations
  • Chapter 3: Corporate Sustainability, Business Sustainability, or Corporate Social Responsibility
  • Chapter 4: An Entrepreneur Sees the Reward
  • Chapter 5: Effects of Social Entrepreneurship on Organizational Performance
  • Chapter 6: The Impact of Triple Bottom Line on Sustainable Product Innovation
  • Chapter 7: Exploring the Links Between CSR, Good Governance, and Corporate Reputation
  • Chapter 8: Challenges in Green Intellectual Capital and Knowledge Management in Sustainability and Industry 4.0
  • Chapter 9: Corporate Social Responsibility and the Local Community Effect
  • Chapter 10: CSR in the Spotlight
  • Chapter 11: CSR and Stakeholders' Engagement
  • Chapter 12: University Social Responsibility
  • Chapter 13: Understanding Relationships Between Corporate Social Responsibility, Organizational Identification, and Ethical Organizational Behavior
  • Chapter 14: Environmentally Proactive Strategies and Absorptive Capacity
  • Chapter 15: Micro-Foundations of Corporate Sustainability
  • Compilation of References
  • About the Contributors
  • Index
pdf/2634300.pdf

Количество обращений: 0 
За последние 30 дней: 0

Подробная статистика

epub/2634300.epub

Количество обращений: 0 
За последние 30 дней: 0

Подробная статистика