Детальная информация

Название: Advances in business strategy and competitive advantage. Knowledge management for corporate social responsibility
Другие авторы: Martín de Castro Gregorio; González-Masip Jaime Juan
Коллекция: Электронные книги зарубежных издательств; Общая коллекция
Тематика: Knowledge management.; Social responsibility of business.; EBSCO eBooks
Тип документа: Другой
Тип файла: PDF
Язык: Английский
Права доступа: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Ключ записи: on1137193303

Разрешенные действия:

pdf/2634300.pdf
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
epub/2634300.epub
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети

Группа: Анонимные пользователи

Сеть: Интернет

Аннотация

"This book explores the theoretical and practical aspects of linking firm profitability, social development, and natural environment in respect to business management practices"--.

Права на использование объекта хранения

Место доступа Группа пользователей Действие
Локальная сеть ИБК СПбПУ Все Прочитать Печать Загрузить
Интернет Авторизованные пользователи СПбПУ Прочитать Печать Загрузить
-> Интернет Анонимные пользователи

Оглавление

  • Cover
  • Title Page
  • Copyright Page
  • Book Series
  • Table of Contents
  • Detailed Table of Contents
  • Preface
  • Chapter 1: The Concept of Corporate Social Responsibility
  • Chapter 2: Corporate Social Responsibility in Organizations
  • Chapter 3: Corporate Sustainability, Business Sustainability, or Corporate Social Responsibility
  • Chapter 4: An Entrepreneur Sees the Reward
  • Chapter 5: Effects of Social Entrepreneurship on Organizational Performance
  • Chapter 6: The Impact of Triple Bottom Line on Sustainable Product Innovation
  • Chapter 7: Exploring the Links Between CSR, Good Governance, and Corporate Reputation
  • Chapter 8: Challenges in Green Intellectual Capital and Knowledge Management in Sustainability and Industry 4.0
  • Chapter 9: Corporate Social Responsibility and the Local Community Effect
  • Chapter 10: CSR in the Spotlight
  • Chapter 11: CSR and Stakeholders' Engagement
  • Chapter 12: University Social Responsibility
  • Chapter 13: Understanding Relationships Between Corporate Social Responsibility, Organizational Identification, and Ethical Organizational Behavior
  • Chapter 14: Environmentally Proactive Strategies and Absorptive Capacity
  • Chapter 15: Micro-Foundations of Corporate Sustainability
  • Compilation of References
  • About the Contributors
  • Index

Статистика использования

pdf/2634300.pdf

stat Количество обращений: 0
За последние 30 дней: 0
Подробная статистика

epub/2634300.epub

stat Количество обращений: 0
За последние 30 дней: 0
Подробная статистика