Детальная информация

Название Advances in business strategy and competitive advantage. — Digital transformation and innovative services for business and learning
Другие авторы Sandhu Kamaljeet
Коллекция Электронные книги зарубежных издательств ; Общая коллекция
Тематика Technological innovations — Management. ; Business enterprises — Technological innovations. ; Educational innovations. ; EBSCO eBooks
Тип документа Другой
Язык Английский
Права доступа Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Ключ записи on1141955909
Дата создания записи 18.02.2020

Разрешенные действия

pdf/2467063.pdf
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
epub/2467063.epub
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
Группа Анонимные пользователи
Сеть Интернет

"This book is a collection of innovative research on the latest digital services and their role in supporting the digital transformation of businesses and education"--.

Место доступа Группа пользователей Действие
Локальная сеть ИБК СПбПУ Все
Прочитать Печать Загрузить
Интернет Авторизованные пользователи СПбПУ
Прочитать Печать Загрузить
Интернет Анонимные пользователи
  • Cover
  • Title Page
  • Copyright Page
  • Dedication
  • Editorial Advisory Board
  • Table of Contents
  • Detailed Table of Contents
  • Preface
  • Acknowledgment
  • Chapter 1: Prioritization of Leadership Effectiveness Dimensions Improving Organizational Performance via Analytical Hierarchy Process (AHP) Technique
  • Chapter 2: Gerontrepreneurship
  • Chapter 3: Digital Transformation of Learning Management Systems at Universities
  • Chapter 4: Innovations in Digital Banking Service Brand Equity and Millennial Consumerism
  • Chapter 5: A Study of Digital Learning Management Systems in Developing Countries
  • Chapter 6: Impact of Digital Transformations on Corporate Social Responsibility (CSR) Practices in Turkey
  • Chapter 7: A Study of Factors Influencing Digital Accounting Software Selection in Thailand
  • Chapter 8: Blockchain Architecture Stack to Smart Education
  • Chapter 9: Traffic Signal Control for a Single Intersection-Based Intelligent Transportation System
  • Chapter 10: Various Models to Evaluate Quality in the Service Industry
  • Chapter 11: Evaluation of Customer Satisfaction in the Digital Environment
  • Chapter 12: Business Communication, Digital Innovation, and Decoding Possibilities for the Student Receiver
  • Compilation of References
  • About the Contributors
  • Index
pdf/2467063.pdf

Количество обращений: 1 
За последние 30 дней: 0

Подробная статистика

epub/2467063.epub

Количество обращений: 1 
За последние 30 дней: 0

Подробная статистика