Детальная информация
Название | Advances in business strategy and competitive advantage. — Digital transformation and innovative services for business and learning |
---|---|
Другие авторы | Sandhu Kamaljeet |
Коллекция | Электронные книги зарубежных издательств ; Общая коллекция |
Тематика | Technological innovations — Management. ; Business enterprises — Technological innovations. ; Educational innovations. ; EBSCO eBooks |
Тип документа | Другой |
Тип файла | |
Язык | Английский |
Права доступа | Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование) |
Ключ записи | on1141955909 |
Дата создания записи | 18.02.2020 |
Разрешенные действия
pdf/2467063.pdf | – |
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
|
---|---|---|
epub/2467063.epub | – |
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
|
Группа | Анонимные пользователи |
---|---|
Сеть | Интернет |
"This book is a collection of innovative research on the latest digital services and their role in supporting the digital transformation of businesses and education"--.
Место доступа | Группа пользователей | Действие |
---|---|---|
Локальная сеть ИБК СПбПУ | Все |
|
Интернет | Авторизованные пользователи СПбПУ |
|
Интернет | Анонимные пользователи |
|
- Cover
- Title Page
- Copyright Page
- Dedication
- Editorial Advisory Board
- Table of Contents
- Detailed Table of Contents
- Preface
- Acknowledgment
- Chapter 1: Prioritization of Leadership Effectiveness Dimensions Improving Organizational Performance via Analytical Hierarchy Process (AHP) Technique
- Chapter 2: Gerontrepreneurship
- Chapter 3: Digital Transformation of Learning Management Systems at Universities
- Chapter 4: Innovations in Digital Banking Service Brand Equity and Millennial Consumerism
- Chapter 5: A Study of Digital Learning Management Systems in Developing Countries
- Chapter 6: Impact of Digital Transformations on Corporate Social Responsibility (CSR) Practices in Turkey
- Chapter 7: A Study of Factors Influencing Digital Accounting Software Selection in Thailand
- Chapter 8: Blockchain Architecture Stack to Smart Education
- Chapter 9: Traffic Signal Control for a Single Intersection-Based Intelligent Transportation System
- Chapter 10: Various Models to Evaluate Quality in the Service Industry
- Chapter 11: Evaluation of Customer Satisfaction in the Digital Environment
- Chapter 12: Business Communication, Digital Innovation, and Decoding Possibilities for the Student Receiver
- Compilation of References
- About the Contributors
- Index