Детальная информация
Название | Advances in marketing, customer relationship management, and e-services (AMCRMES) book series. — Impact of ICTs on event management and marketing |
---|---|
Другие авторы | Birdir Kemal ; Birdir Sevda ; Dalgic Ali ; Toksoz Derya |
Коллекция | Электронные книги зарубежных издательств ; Общая коллекция |
Тематика | Special events — Planning — Technological innovations. ; Special events — Marketing — Technological innovations. ; EBSCO eBooks |
Тип документа | Другой |
Тип файла | |
Язык | Английский |
Права доступа | Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование) |
Ключ записи | on1157613657 |
Дата создания записи | 16.04.2020 |
Разрешенные действия
pdf/2685106.pdf | – |
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
|
---|---|---|
epub/2685106.epub | – |
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
|
Группа | Анонимные пользователи |
---|---|
Сеть | Интернет |
"This book explores the impact of new information and communications technologies on event management and marketing"--.
Место доступа | Группа пользователей | Действие |
---|---|---|
Локальная сеть ИБК СПбПУ | Все |
|
Интернет | Авторизованные пользователи СПбПУ |
|
Интернет | Анонимные пользователи |
|
- Cover
- Title Page
- Copyright Page
- Book Series
- Table of Contents
- Detailed Table of Contents
- Preface
- Chapter 1: Which Key Factors Will Be Effective in the Success of Festivals?
- Chapter 2: Web Revolution and Events
- Chapter 3: Marketing Innovations in Industry 4.0 and Their Impacts on Events Marketing
- Chapter 4: Emerging Technologies at the Events
- Chapter 5: The Integration of Social Media Into Event Tourism
- Chapter 6: Importance of ICT in Human Resources Management and Evaluation in Terms of Events
- Chapter 7: Management and Marketing Events in a Digital Era
- Chapter 8: Digital Art Events and Digital Art Museums
- Chapter 9: Social Media and Events
- Chapter 10: New Trends in Event Marketing
- Chapter 11: Virtual Reality for Better Event Planning and Management
- Chapter 12: Artificial Intelligence Applications for Event Management and Marketing
- Chapter 13: New Event Trends as a Tool of Digital Marketing Communication
- Chapter 14: Applying Industry 4.0 on Management of Gastronomy Events
- Chapter 15: The Role of Social Media in Event Marketing
- Chapter 16: Effective Use of Website in Large-Scale Event Marketing
- Compilation of References
- About the Contributors
- Index