Детальная информация
| Название | Advances in marketing, customer relationship management, and e-services (AMCRMES) book series. — Impact of ICTs on event management and marketing | 
|---|---|
| Другие авторы | Birdir Kemal ; Birdir Sevda ; Dalgic Ali ; Toksoz Derya | 
| Коллекция | Электронные книги зарубежных издательств ; Общая коллекция | 
| Тематика | Special events — Planning — Technological innovations. ; Special events — Marketing — Technological innovations. ; EBSCO eBooks | 
| Тип документа | Другой | 
| Тип файла | |
| Язык | Английский | 
| Права доступа | Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование) | 
| Ключ записи | on1157613657 | 
| Дата создания записи | 16.04.2020 | 
Разрешенные действия
| pdf/2685106.pdf | – | 
                     
                          
                            Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
                          
                          
                            Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
                          
                     
                   | 
                
|---|---|---|
| epub/2685106.epub | – | 
                     
                          
                            Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
                          
                     
                   | 
                
| Группа | Анонимные пользователи | 
|---|---|
| Сеть | Интернет | 
"This book explores the impact of new information and communications technologies on event management and marketing"--.
| Место доступа | Группа пользователей | Действие | 
|---|---|---|
| Локальная сеть ИБК СПбПУ | Все | 
         | 
    
| Интернет | Авторизованные пользователи СПбПУ | 
         | 
    
| Интернет | Анонимные пользователи | 
         | 
    
- Cover
 - Title Page
 - Copyright Page
 - Book Series
 - Table of Contents
 - Detailed Table of Contents
 - Preface
 - Chapter 1: Which Key Factors Will Be Effective in the Success of Festivals?
 - Chapter 2: Web Revolution and Events
 - Chapter 3: Marketing Innovations in Industry 4.0 and Their Impacts on Events Marketing
 - Chapter 4: Emerging Technologies at the Events
 - Chapter 5: The Integration of Social Media Into Event Tourism
 - Chapter 6: Importance of ICT in Human Resources Management and Evaluation in Terms of Events
 - Chapter 7: Management and Marketing Events in a Digital Era
 - Chapter 8: Digital Art Events and Digital Art Museums
 - Chapter 9: Social Media and Events
 - Chapter 10: New Trends in Event Marketing
 - Chapter 11: Virtual Reality for Better Event Planning and Management
 - Chapter 12: Artificial Intelligence Applications for Event Management and Marketing
 - Chapter 13: New Event Trends as a Tool of Digital Marketing Communication
 - Chapter 14: Applying Industry 4.0 on Management of Gastronomy Events
 - Chapter 15: The Role of Social Media in Event Marketing
 - Chapter 16: Effective Use of Website in Large-Scale Event Marketing
 - Compilation of References
 - About the Contributors
 - Index