Детальная информация

Название Advances in marketing, customer relationship management, and e-services (AMCRMES) book series. — Impact of ICTs on event management and marketing
Другие авторы Birdir Kemal ; Birdir Sevda ; Dalgic Ali ; Toksoz Derya
Коллекция Электронные книги зарубежных издательств ; Общая коллекция
Тематика Special events — Planning — Technological innovations. ; Special events — Marketing — Technological innovations. ; EBSCO eBooks
Тип документа Другой
Тип файла PDF
Язык Английский
Права доступа Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Ключ записи on1157613657
Дата создания записи 16.04.2020

Разрешенные действия

pdf/2685106.pdf
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
epub/2685106.epub
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
Группа Анонимные пользователи
Сеть Интернет

"This book explores the impact of new information and communications technologies on event management and marketing"--.

Место доступа Группа пользователей Действие
Локальная сеть ИБК СПбПУ Все
Прочитать Печать Загрузить
Интернет Авторизованные пользователи СПбПУ
Прочитать Печать Загрузить
Интернет Анонимные пользователи
  • Cover
  • Title Page
  • Copyright Page
  • Book Series
  • Table of Contents
  • Detailed Table of Contents
  • Preface
  • Chapter 1: Which Key Factors Will Be Effective in the Success of Festivals?
  • Chapter 2: Web Revolution and Events
  • Chapter 3: Marketing Innovations in Industry 4.0 and Their Impacts on Events Marketing
  • Chapter 4: Emerging Technologies at the Events
  • Chapter 5: The Integration of Social Media Into Event Tourism
  • Chapter 6: Importance of ICT in Human Resources Management and Evaluation in Terms of Events
  • Chapter 7: Management and Marketing Events in a Digital Era
  • Chapter 8: Digital Art Events and Digital Art Museums
  • Chapter 9: Social Media and Events
  • Chapter 10: New Trends in Event Marketing
  • Chapter 11: Virtual Reality for Better Event Planning and Management
  • Chapter 12: Artificial Intelligence Applications for Event Management and Marketing
  • Chapter 13: New Event Trends as a Tool of Digital Marketing Communication
  • Chapter 14: Applying Industry 4.0 on Management of Gastronomy Events
  • Chapter 15: The Role of Social Media in Event Marketing
  • Chapter 16: Effective Use of Website in Large-Scale Event Marketing
  • Compilation of References
  • About the Contributors
  • Index
pdf/2685106.pdf

Количество обращений: 1 
За последние 30 дней: 0

Подробная статистика

epub/2685106.epub

Количество обращений: 0 
За последние 30 дней: 0

Подробная статистика