Детальная информация
Название | Mapping, Managing, and Crafting Sustainable Business Strategies for the Circular Economy |
---|---|
Выходные сведения | Business Science Reference, 2020 |
Коллекция | Электронные книги зарубежных издательств ; Общая коллекция |
Тематика | Sustainability. ; Sustainable development. ; Small business. ; Social responsibility of business. ; EBSCO eBooks |
Тип документа | Другой |
Тип файла | |
Язык | Английский |
Права доступа | Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование) |
Ключ записи | on1191059114 |
Дата создания записи | 05.06.2020 |
Разрешенные действия
pdf/2506854.pdf | – |
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
|
---|---|---|
epub/2506854.epub | – |
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
|
Группа | Анонимные пользователи |
---|---|
Сеть | Интернет |
Место доступа | Группа пользователей | Действие |
---|---|---|
Локальная сеть ИБК СПбПУ | Все |
|
Интернет | Авторизованные пользователи СПбПУ |
|
Интернет | Анонимные пользователи |
|
- Cover
- Title Page
- Copyright Page
- Book Series
- Editorial Advisory Board
- Table of Contents
- Detailed Table of Contents
- Preface
- Section 1: Conceptual and Theoretical Perspectives
- Chapter 1: Tourism Circular Economy
- Chapter 2: Guiding Principles of Design for Circular Tourism
- Chapter 3: Circular Economy and Sustainability
- Chapter 4: Financing the Sustainable Development Agenda Goals
- Chapter 5: Alignment of Organizational Competence for Sustainability With Dimensions of the Triple Bottom Line
- Chapter 6: Territory Democratization and Institutional Design in Urban Green Innovation
- Chapter 7: Digitalization as a Key Issue of the Circular Economy to Promote Sustainability
- Section 2: Applied Perspectives: Products, Contexts, Consumers, and Strategies
- Chapter 8: The Circular Economy Solution to Ocean Sustainability
- Chapter 9: Organic Food Production and Consumption Policies and Strategies
- Chapter 10: Sustainability Report Evolution
- Chapter 11: AgroForest Biomass and Circular Bioeconomy
- Chapter 12: Circular Economy Principles and Their Influence on Attitudes to Consume Green Products in the Fashion Industry
- Chapter 13: The Circular Economy of Plastics
- Chapter 14: Repair Café Porto
- Chapter 15: Circular Economy
- Compilation of References
- About the Contributors
- Index