Детальная информация

Название Mapping, Managing, and Crafting Sustainable Business Strategies for the Circular Economy
Выходные сведения Business Science Reference, 2020
Коллекция Электронные книги зарубежных издательств ; Общая коллекция
Тематика Sustainability. ; Sustainable development. ; Small business. ; Social responsibility of business. ; EBSCO eBooks
Тип документа Другой
Тип файла PDF
Язык Английский
Права доступа Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Ключ записи on1191059114
Дата создания записи 05.06.2020

Разрешенные действия

pdf/2506854.pdf
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
epub/2506854.epub
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
Группа Анонимные пользователи
Сеть Интернет
Место доступа Группа пользователей Действие
Локальная сеть ИБК СПбПУ Все
Прочитать Печать Загрузить
Интернет Авторизованные пользователи СПбПУ
Прочитать Печать Загрузить
Интернет Анонимные пользователи
  • Cover
  • Title Page
  • Copyright Page
  • Book Series
  • Editorial Advisory Board
  • Table of Contents
  • Detailed Table of Contents
  • Preface
  • Section 1: Conceptual and Theoretical Perspectives
    • Chapter 1: Tourism Circular Economy
    • Chapter 2: Guiding Principles of Design for Circular Tourism
    • Chapter 3: Circular Economy and Sustainability
    • Chapter 4: Financing the Sustainable Development Agenda Goals
    • Chapter 5: Alignment of Organizational Competence for Sustainability With Dimensions of the Triple Bottom Line
    • Chapter 6: Territory Democratization and Institutional Design in Urban Green Innovation
    • Chapter 7: Digitalization as a Key Issue of the Circular Economy to Promote Sustainability
  • Section 2: Applied Perspectives: Products, Contexts, Consumers, and Strategies
    • Chapter 8: The Circular Economy Solution to Ocean Sustainability
    • Chapter 9: Organic Food Production and Consumption Policies and Strategies
    • Chapter 10: Sustainability Report Evolution
    • Chapter 11: AgroForest Biomass and Circular Bioeconomy
    • Chapter 12: Circular Economy Principles and Their Influence on Attitudes to Consume Green Products in the Fashion Industry
    • Chapter 13: The Circular Economy of Plastics
    • Chapter 14: Repair Café Porto
    • Chapter 15: Circular Economy
  • Compilation of References
  • About the Contributors
  • Index
pdf/2506854.pdf

Количество обращений: 1 
За последние 30 дней: 0

Подробная статистика

epub/2506854.epub

Количество обращений: 1 
За последние 30 дней: 0

Подробная статистика