Детальная информация

Название Methodologies and Outcomes of Engineering and Technological Pedagogy
Авторы Kumar (Kaushik), ; Davim J. Paulo.
Выходные сведения Engineering Science Reference, 2020
Коллекция Электронные книги зарубежных издательств ; Общая коллекция
Тематика Engineering — Study and teaching. ; EBSCO eBooks
Тип документа Другой
Язык Английский
Права доступа Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Ключ записи on1191066694
Дата создания записи 21.02.2020

Разрешенные действия

pdf/2376137.pdf
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
epub/2376137.epub
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
Группа Анонимные пользователи
Сеть Интернет
Место доступа Группа пользователей Действие
Локальная сеть ИБК СПбПУ Все
Прочитать Печать Загрузить
Интернет Авторизованные пользователи СПбПУ
Прочитать Печать Загрузить
Интернет Анонимные пользователи
  • Cover
  • Title Page
  • Copyright Page
  • Book Series
  • Table of Contents
  • Detailed Table of Contents
  • Preface
  • Section 1: The State of the Art and Tools
    • Chapter 1: Technology in Engineering Pedagogy to Progress the Excellence of Teaching
    • Chapter 2: Teaching and Learning
    • Chapter 3: The Knowledge and Learning Potential of Outsourcing
    • Chapter 4: Assessment Practices in Outcome-Based Education
    • Chapter 5: Teaching and Learning
    • Chapter 6: Modern Pedagogy Tools in Engineering Education
  • Section 2: Education in the Industry 4.0 Era
    • Chapter 7: Education in the Era of Industry 4.0
    • Chapter 8: Digital Technology Integration in Different Educational Fields
  • Section 3: Application and Implementation
    • Chapter 9: Achieving Bloom's Two-Sigma Goal Using Intelligent Tutoring Systems
    • Chapter 10: Training and Evaluation of Mystery Customer and Customer Satisfaction
    • Chapter 11: A Case Study on Improving Learner Engagement by Incorporating ICT Tool Usage and Active Learning Strategies in Engineering Courses
    • Chapter 12: Teaching Machine Design Curricula in Developing Countries
    • Chapter 13: Implementation of Outcome-Based Education for a Course
  • Section 4: Ethics in Education
    • Chapter 14: Ethics in Engineering Profession
  • Compilation of References
  • About the Contributors
  • Index
pdf/2376137.pdf

Количество обращений: 0 
За последние 30 дней: 0

Подробная статистика

epub/2376137.epub

Количество обращений: 0 
За последние 30 дней: 0

Подробная статистика