Детальная информация

Название Handbook of Research on the Efficacy of Training Programs and Systems in Medical Education
Выходные сведения Medical Information Science Reference, 2019
Коллекция Электронные книги зарубежных издательств ; Общая коллекция
Тематика Medical education ; EBSCO eBooks
Тип документа Другой
Тип файла PDF
Язык Английский
Права доступа Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Ключ записи on1191068975
Дата создания записи 27.12.2019

Разрешенные действия

pdf/2352488.pdf
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
epub/2352488.epub
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
Группа Анонимные пользователи
Сеть Интернет
Место доступа Группа пользователей Действие
Локальная сеть ИБК СПбПУ Все
Прочитать Печать Загрузить
Интернет Авторизованные пользователи СПбПУ
Прочитать Печать Загрузить
Интернет Анонимные пользователи
  • Cover
  • Title Page
  • Copyright Page
  • Book Series
  • List of Contributors
  • Table of Contents
  • Detailed Table of Contents
  • Foreword
  • Preface
  • Acknowledgment
  • Section 1: Administrative Processes: Accreditation and Admissions
    • Chapter 1: US Medical School Accreditation
    • Chapter 2: Admission to US Medical Schools
    • Chapter 3: Advising and Mentoring Disadvantaged Students Through the Medical School Admissions Process
  • Section 2: Evolving Curricular Programming
    • Chapter 4: Teaching Millennials and Generation Z
    • Chapter 5: The Evolution of Core Curriculum in Medical Schools
    • Chapter 6: 21st Century Problem-Based Learning
    • Chapter 7: Preparing the Next Generation of Physician Leaders
    • Chapter 8: The Role of Humanities in Medical Education
    • Chapter 9: Using the Intercultural Development Inventory (IDI) With First-Year, Pre-Med Students
    • Chapter 10: Transition Courses in Medical School
    • Chapter 11: Passing the Baton
    • Chapter 12: Psychometric Post-Examination Analysis in Medical Education Training Programs
  • Section 3: Models of Academic Support: Advising and Mentoring
    • Chapter 13: Models of Academic Support and Advising
  • Section 4: Professional Identity and Career Development Across the Continuum
    • Chapter 14: The Premedical Years
    • Chapter 15: Early Medical Education Readiness Interventions
    • Chapter 16: Professional and Career Development of Medical Students
    • Chapter 17: Clinical Educator Track Resident Programs
    • Chapter 18: The Clinician as Educator
    • Chapter 19: Continuing Professional Development
  • Section 5: Technology in Medical Education
    • Chapter 20: Using Technology to Teach and Teaching About Technology
    • Chapter 21: Digital Health
    • Chapter 22: Expect What You Inspect
    • Chapter 23: Alice in Simulation-Land
  • Section 6: Student Voices
    • Chapter 24: You're a Med Student, so Now What?
    • Chapter 25: My Mentors in Medicine
    • Chapter 26: Training to Be an MD/PhD
    • Chapter 27: Finding Meaning and Purpose as a Physician
  • Compilation of References
  • About the Contributors
  • Index
pdf/2352488.pdf

Количество обращений: 1 
За последние 30 дней: 0

Подробная статистика

epub/2352488.epub

Количество обращений: 0 
За последние 30 дней: 0

Подробная статистика