Детальная информация
Название | Advances in linguistics and communication studies (ALCS) book series. — Rhetoric and sociolinguistics in times of global crisis |
---|---|
Другие авторы | Hanci-Azizoglu Eda ; Alawdat Maha |
Коллекция | Электронные книги зарубежных издательств ; Общая коллекция |
Тематика | Rhetoric — Social aspects. ; Sociolinguistics. ; Crises. ; Globalization — Social aspects. ; EBSCO eBooks |
Тип документа | Другой |
Тип файла | |
Язык | Английский |
Права доступа | Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование) |
Ключ записи | on1204266373 |
Дата создания записи | 04.11.2020 |
Разрешенные действия
pdf/2911374.pdf | – |
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
|
---|---|---|
epub/2911374.epub | – |
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
|
Группа | Анонимные пользователи |
---|---|
Сеть | Интернет |
"The purpose of this book is also to bridge the gap to initiate a discussion on understanding how rhetoric and sociolinguistics could create critical awareness for individuals, societies and learning environments during crisis times"--.
Место доступа | Группа пользователей | Действие |
---|---|---|
Локальная сеть ИБК СПбПУ | Все |
|
Интернет | Авторизованные пользователи СПбПУ |
|
Интернет | Анонимные пользователи |
|
- Cover
- Title Page
- Copyright Page
- Book Series
- Table of Contents
- Detailed Table of Contents
- Preface
- Acknowledgment
- Chapter 1: A 21st Century Response to Global Crisis
- Chapter 2: Global Students, Citizens, and Understanding the Impact of the COVID-19 Crisis
- Chapter 3: The Power of Technological Social Learning in Times of Crisis
- Chapter 4: Quaran-Teens 2020 Blog Series
- Chapter 5: A Sociocultural Study on English Learners' Critical Thinking Skills and Competence
- Chapter 6: Emotional Intelligence and Empathic Linguistic Power in Times of Crisis
- Chapter 7: How to Foster Equality in the Language Classroom
- Chapter 8: Second Language Expressive Writing in Times of Global Crisis
- Chapter 9: A World in Crisis
- Chapter 10: The Heart of a Poet
- Chapter 11: Rhetorical Evolution in Crisis Times
- Chapter 12: Writing in Times of Crisis
- Chapter 13: Female Writings in Times of Crisis
- Chapter 14: An Intergenerational Divide
- Chapter 15: Trump's Declaration of the Global Gag Rule
- Chapter 16: The Words of War
- Chapter 17: General Awareness and Responses to COVID-19 Crisis
- Chapter 18: Framing Crisis in Seattle During COVID-19 and Black Lives Matter
- Compilation of References
- About the Contributors
- Index