Детальная информация

Название Advances in logistics, operations, and management science (ALOMS) book series. — The role of Islamic spirituality in the management and leadership process
Другие авторы Mahazan Abdul Mutalib ; Rafiki Ahmad
Коллекция Электронные книги зарубежных издательств ; Общая коллекция
Тематика Leadership — Religious aspects — Islam. ; Management — Religious aspects. ; Leadership — Aspect religieux — Islam. ; EBSCO eBooks
Тип документа Другой
Тип файла PDF
Язык Английский
Права доступа Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Ключ записи on1227790992
Дата создания записи 14.12.2020

Разрешенные действия

pdf/2956643.pdf
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
epub/2956643.epub
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
Группа Анонимные пользователи
Сеть Интернет

"This book elaborates on the spirituality and Qalb in human life and discusses the necessity that the leaders have to understand the role and function of Qalb in the leadership process"--.

Место доступа Группа пользователей Действие
Локальная сеть ИБК СПбПУ Все
Прочитать Печать Загрузить
Интернет Авторизованные пользователи СПбПУ
Прочитать Печать Загрузить
Интернет Анонимные пользователи
  • Cover
  • Title Page
  • Copyright Page
  • Book Series
  • Table of Contents
  • Detailed Table of Contents
  • Preface
  • Chapter 1: Roles, Principles, Requirements, and Characteristics of Islamic Spirituality in Leadership
  • Chapter 2: The Importance of Qalb for Effective Leadership Competency in Organization
  • Chapter 3: Islamic Leadership in Building a Supportive Workplace Culture to Overcome Discrimination of Women in the Workplace
  • Chapter 4: Islam, Opinion Leaders, and Social Media Influencer
  • Chapter 5: Principles and Values of Islamic Communication in Organizations
  • Chapter 6: Islamic Business Ethics and Bank Competitiveness
  • Chapter 7: Empowering Spiritual Leadership in Organisations
  • Chapter 8: Succession Planning on Muslim Family Enterprises
  • Chapter 9: Distinguishing Leadership Between Islam and Conventional Perspectives
  • Chapter 10: The Principal Leadership in Islam
  • Chapter 11: Basic Management Traits for Today's Global Competitive Environment
  • Chapter 12: Personal Branding and Teachers' Perspectives on Leadership of the Prophet
  • Compilation of References
  • About the Contributors
  • Index
pdf/2956643.pdf

Количество обращений: 0 
За последние 30 дней: 0

Подробная статистика

epub/2956643.epub

Количество обращений: 0 
За последние 30 дней: 0

Подробная статистика