Детальная информация
Название | Advances in logistics, operations, and management science (ALOMS) book series. — The role of Islamic spirituality in the management and leadership process |
---|---|
Другие авторы | Mahazan Abdul Mutalib ; Rafiki Ahmad |
Коллекция | Электронные книги зарубежных издательств ; Общая коллекция |
Тематика | Leadership — Religious aspects — Islam. ; Management — Religious aspects. ; Leadership — Aspect religieux — Islam. ; EBSCO eBooks |
Тип документа | Другой |
Тип файла | |
Язык | Английский |
Права доступа | Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование) |
Ключ записи | on1227790992 |
Дата создания записи | 14.12.2020 |
Разрешенные действия
pdf/2956643.pdf | – |
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
|
---|---|---|
epub/2956643.epub | – |
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
|
Группа | Анонимные пользователи |
---|---|
Сеть | Интернет |
"This book elaborates on the spirituality and Qalb in human life and discusses the necessity that the leaders have to understand the role and function of Qalb in the leadership process"--.
Место доступа | Группа пользователей | Действие |
---|---|---|
Локальная сеть ИБК СПбПУ | Все |
|
Интернет | Авторизованные пользователи СПбПУ |
|
Интернет | Анонимные пользователи |
|
- Cover
- Title Page
- Copyright Page
- Book Series
- Table of Contents
- Detailed Table of Contents
- Preface
- Chapter 1: Roles, Principles, Requirements, and Characteristics of Islamic Spirituality in Leadership
- Chapter 2: The Importance of Qalb for Effective Leadership Competency in Organization
- Chapter 3: Islamic Leadership in Building a Supportive Workplace Culture to Overcome Discrimination of Women in the Workplace
- Chapter 4: Islam, Opinion Leaders, and Social Media Influencer
- Chapter 5: Principles and Values of Islamic Communication in Organizations
- Chapter 6: Islamic Business Ethics and Bank Competitiveness
- Chapter 7: Empowering Spiritual Leadership in Organisations
- Chapter 8: Succession Planning on Muslim Family Enterprises
- Chapter 9: Distinguishing Leadership Between Islam and Conventional Perspectives
- Chapter 10: The Principal Leadership in Islam
- Chapter 11: Basic Management Traits for Today's Global Competitive Environment
- Chapter 12: Personal Branding and Teachers' Perspectives on Leadership of the Prophet
- Compilation of References
- About the Contributors
- Index