Детальная информация

Название Advances in electronic commerce series. — Handbook of research on the platform economy and the evolution of e-commerce
Другие авторы Ertz Myriam
Коллекция Электронные книги зарубежных издательств ; Общая коллекция
Тематика Electronic commerce. ; Cooperation. ; Commerce électronique. ; EBSCO eBooks
Тип документа Другой
Тип файла PDF
Язык Английский
Права доступа Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Ключ записи on1249703857
Дата создания записи 29.04.2021

Разрешенные действия

pdf/3032196.pdf
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
epub/3032196.epub
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
Группа Анонимные пользователи
Сеть Интернет

"This book provides relevant theoretical frameworks and the latest empirical research findings in the areas of e-commerce and the collaborative economy or sharing economy, offering a comprehensive perspective on the platform economy by connecting both the e-commerce and the collaborative economy research streams together"--.

Место доступа Группа пользователей Действие
Локальная сеть ИБК СПбПУ Все
Прочитать Печать Загрузить
Интернет Авторизованные пользователи СПбПУ
Прочитать Печать Загрузить
Интернет Анонимные пользователи
  • Cover
  • Title Page
  • Copyright Page
  • Book Series
  • List of Contributors
  • Table of Contents
  • Detailed Table of Contents
  • Foreword
  • Preface
  • Acknowledgment
  • Section 1: Introduction
    • Chapter 1: Digital Transformation and the Evolution of the Platform Economy
  • Section 2: The Collaborative Platform Economy or Sharing Economy: A Consubstantial Component of the Platform Economy
    • Chapter 2: Flattening Relations in the Sharing Economy
    • Chapter 3: Mapping the Collaborative Platform Economy Business Practice
    • Chapter 4: Motivations for Labour Provision on Digital Platforms in Europe
    • Chapter 5: Smart Contract and Collaborative Platforms
  • Section 3: Granting Products Multiple Lives Through the Platform Economy
    • Chapter 6: Overview, Framework, and Research Propositions of Secondhand Exchange in the Platform Economy
    • Chapter 7: My Wardrobe in the Cloud
  • Section 4: Pathways to Success for E-Commerce Platforms
    • Chapter 8: Customer Satisfaction Towards Online Shopping by Empirical Validation of Self-Determination Theory
    • Chapter 9: Merchants Competing on E-Commerce Platforms
    • Chapter 10: Shipment Tracking, Delivery Speed, and Product Presentation as Antecedents of Repurchase Intention
    • Chapter 11: Digitization of Information Sharing to Minimize the Impact of COVID-19 in the Food Supply Chain
  • Section 5: Technology and Innovation for the Platform Economy
    • Chapter 12: Blockchain for Transformation in Digital Marketing
    • Chapter 13: Payment Systems as a Driver for Platform Growth in E-Commerce
    • Chapter 14: Effectiveness of Social Interactivity in Merchant Websites on Emotional and Behavioral Responses
  • Section 6: Social Media for the Platform Economy and E-Commerce
    • Chapter 15: A Look at the New Online Consumer Behavior on Social Media Platforms
    • Chapter 16: The Landscape of Social Commerce in Indonesia
    • Chapter 17: This Thing of Social Media!
  • Section 7: New Frontiers in the Platform Economy
    • Chapter 18: The Paradox of Luxury in Digitalization
    • Chapter 19: Examining Virtual Classroom Platforms in Hospitality Education
  • Compilation of References
  • About the Contributors
  • Index
pdf/3032196.pdf

Количество обращений: 1 
За последние 30 дней: 0

Подробная статистика

epub/3032196.epub

Количество обращений: 0 
За последние 30 дней: 0

Подробная статистика