Детальная информация

Название: Impact of Infodemic on Organizational Performance
Авторы: Bari Muhammad Waseem.; Alaverdov Emilia.
Выходные сведения: Hershey: IGI Global, 2021
Коллекция: Электронные книги зарубежных издательств; Общая коллекция
Тематика: Organizational effectiveness — Research.; Organizational behavior — Research.; COVID-19 (Disease); EBSCO eBooks
Тип документа: Другой
Тип файла: PDF
Язык: Английский
Права доступа: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Ключ записи: on1252418464

Разрешенные действия:

pdf/2932067.pdf
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
epub/2932067.epub
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети

Группа: Анонимные пользователи

Сеть: Интернет

Аннотация

COVID-19 is not the only global challenge that the world is facing these days. The infodemic, based on the pandemic (COVID-19), is another serious challenge for the world at this time. Each flare-up is joined with a large volume of data and information; however, this data can be based on deception, gossip, rumors, and more. Misinformation not only impacts the human body negatively but also impacts mental health. The infodemic has an impact on human health and professional performance, but also leaks into business organizations in terms of financial matters, employees' psychological and physica.

Права на использование объекта хранения

Место доступа Группа пользователей Действие
Локальная сеть ИБК СПбПУ Все Прочитать Печать Загрузить
Интернет Авторизованные пользователи СПбПУ Прочитать Печать Загрузить
-> Интернет Анонимные пользователи

Оглавление

  • Cover
  • Title Page
  • Copyright Page
  • Book Series
  • Table of Contents
  • Detailed Table of Contents
  • Preface
  • Acknowledgment
  • Chapter 1: Mental Health and Employee Performance
  • Chapter 2: The Impact of COVID-19 on the Vulnerable Groups
  • Chapter 3: Challenges and Implications During COVID-19 at the Workplace and Future Learning Strategies
  • Chapter 4: Emergence of Services Business Strategies During COVID-19
  • Chapter 5: COVID-19 Data and Environmental Perspectives
  • Chapter 6: The Negative Consequences of the Infodemic and Technological Support to Deal With Psychological Issues
  • Chapter 7: COVID-19 Infodemic and Social Responsibility of Ukrainian Higher Education Institutions
  • Chapter 8: Knowledge Management in Times of Pandemic
  • Chapter 9: Adaptation of Young People in Conditions of Self-Isolation in COVID-19 in the Perspectives of Educational Technologies and Sport Spirituality
  • Chapter 10: Pandemic Stress Caused by the Infodemic Among Youngsters and the Elderly Population
  • Chapter 11: Changes in Consumer Behaviors During the Pandemic and Virtual Strategies for Acquiring and Keeping Customers
  • Chapter 12: Sensationalism vs. Information During COVID-19 in Ecuador
  • Chapter 13: International Trade in the Context of the COVID-19 Pandemic
  • Chapter 14: Gulf Business Environment for the Arabic Family Firms
  • Chapter 15: Social Media Literacy and COVID-19 Awareness for Faculty Resilience in a Moderated Mechanism
  • Chapter 16: Stock Market Price and Company Performance Between Two Major Downturns
  • Chapter 17: The Impact of Misinformation and Preferences of News Sources on Institutional Trust Perception in the COVID-19 Process
  • Chapter 18: The Impacts of the COVID-19 Outbreak on the Education Sector
  • Compilation of References
  • About the Contributors
  • Index

Статистика использования

pdf/2932067.pdf

stat Количество обращений: 0
За последние 30 дней: 0
Подробная статистика

epub/2932067.epub

stat Количество обращений: 0
За последние 30 дней: 0
Подробная статистика