Детальная информация
Название | Advances in human resources management and organizational development (AHRMOD) book series. — Future advancements for CSR and the sustainable development goals in a post-COVID-19 world |
---|---|
Другие авторы | Perez Andrea |
Коллекция | Электронные книги зарубежных издательств ; Общая коллекция |
Тематика | Social responsibility of business. ; Sustainable development. ; COVID-19 (Disease) — Economic aspects. ; Entreprises — Responsabilité sociale. ; Développement durable. ; COVID-19 — Aspect économique. ; EBSCO eBooks |
Тип документа | Другой |
Тип файла | |
Язык | Английский |
Права доступа | Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование) |
Ключ записи | on1260170751 |
Дата создания записи | 25.06.2021 |
Разрешенные действия
pdf/3026850.pdf | – |
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
|
---|---|---|
epub/3026850.epub | – |
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
|
Группа | Анонимные пользователи |
---|---|
Сеть | Интернет |
"In light of the new reality imposed by the COVID-19 outbreaks, this book urges the scientific community to study corporate and stakeholder reactions that may lead to changes in CSR, corporate approaches to sustainability and the stakeholders' (consumers, employees, etc) psychology and behavior"--.
Место доступа | Группа пользователей | Действие |
---|---|---|
Локальная сеть ИБК СПбПУ | Все |
|
Интернет | Авторизованные пользователи СПбПУ |
|
Интернет | Анонимные пользователи |
|
- Cover
- Title Page
- Copyright Page
- Book Series
- Table of Contents
- Detailed Table of Contents
- Preface
- Chapter 1: Companies and the UN Sustainable Development Goals
- Chapter 2: Positioning Corporations as Sustainability Leaders
- Chapter 3: Management of the Political Enterprise in the Service of the Sustainable Development Goals (SDGs) in Cosmopolitan Society
- Chapter 4: Socially Responsible Value Creation in the Post-COVID-19 Era
- Chapter 5: Exploring Non-Financial Information Research
- Chapter 6: Socially Responsible Attitudes and Behaviours
- Chapter 7: How Luxury Fashion Brands Contribute Efficiently to Sustainable Development
- Chapter 8: How Green Is Their Latte Now?
- Chapter 9: Health Schools in Spain
- Chapter 10: B Corp Certification Effects
- Chapter 11: CSR and SDGs in Early-Stage Entrepreneurship
- Chapter 12: Social Entrepreneurship Typologies
- Chapter 13: The Antecedents of Consumer Engagement in CSR Communication in Social Media
- Compilation of References
- About the Contributors
- Index