Детальная информация
Название | Advances in finance, accounting, and economics (AFAE) book series. — Digitalization as a driver for smart economy in the post-COVID-19 era |
---|---|
Другие авторы | Reis Leonilde ; Carvalho Luísa Cagica ; Silveira Clara ; Xara-Brasil Duarte |
Коллекция | Электронные книги зарубежных издательств ; Общая коллекция |
Тематика | COVID-19 Pandemic, 2020- — Economic aspects. ; Entrepreneurship — Technological innovations. ; Sustainable development — Technological innovations. ; Economics. ; EBSCO eBooks |
Тип документа | Другой |
Тип файла | |
Язык | Английский |
Права доступа | Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование) |
Ключ записи | on1261775289 |
Дата создания записи | 23.07.2021 |
Разрешенные действия
pdf/3190529.pdf | – |
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
|
---|---|---|
epub/3190529.epub | – |
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
|
Группа | Анонимные пользователи |
---|---|
Сеть | Интернет |
"This book presents a global and multidisciplinary approach that can contribute to a better understanding of the relationship and mutual influence of digital, entrepreneurship, marketing, sustainability, customer relationship management and innovation scientific areas"--.
Место доступа | Группа пользователей | Действие |
---|---|---|
Локальная сеть ИБК СПбПУ | Все |
|
Интернет | Авторизованные пользователи СПбПУ |
|
Интернет | Анонимные пользователи |
|
- Cover
- Title Page
- Copyright Page
- Book Series
- Table of Contents
- Detailed Table of Contents
- Preface
- Section 1: New Trends on Digitalization for Smart Economy
- Chapter 1: Financial Literacy for Families
- Chapter 2: Digital Innovation With Social Impact
- Chapter 3: A Case Study on the United Arab Emirates (UAE) as a Digital Economy Exemplar
- Section 2: New Trends on Management and Digital Marketing
- Chapter 4: Fast Digitalization in the Pandemic Era and the Urgency to Discover New Business Model Opportunities for Italian Small Grocery Retailers
- Chapter 5: The Outcomes of Online Browsing in Consumers
- Chapter 6: Digitalization and Small Retailers
- Chapter 7: Consumption of Artistic and Cultural Products in the Pandemic and the Influence of Technology
- Section 3: New Trends on Information and Communication Technology
- Chapter 8: A Survey on the Deployment of Smart Factories in the Post-COVID-19 Era
- Chapter 9: ICT Process Optimization Framework
- Chapter 10: Digitalization and Drivers of Innovative Behavior for a Smart Economy in the Post-COVID-19 Era
- Chapter 11: Diabetes Tracker and Volunteer+ Software Engineering for Sustainability
- Chapter 12: The Impact of Information and Communication Technology (ICT) on Hotel Classification Ratings
- Chapter 13: ICT Pandemic Time Adoption and Immersive Technologies
- Compilation of References
- About the Contributors
- Index