Детальная информация

Название Advances in finance, accounting, and economics (AFAE) book series. — Digitalization as a driver for smart economy in the post-COVID-19 era
Другие авторы Reis Leonilde ; Carvalho Luísa Cagica ; Silveira Clara ; Xara-Brasil Duarte
Коллекция Электронные книги зарубежных издательств ; Общая коллекция
Тематика COVID-19 Pandemic, 2020- — Economic aspects. ; Entrepreneurship — Technological innovations. ; Sustainable development — Technological innovations. ; Economics. ; EBSCO eBooks
Тип документа Другой
Тип файла PDF
Язык Английский
Права доступа Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Ключ записи on1261775289
Дата создания записи 23.07.2021

Разрешенные действия

pdf/3190529.pdf
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
epub/3190529.epub
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
Группа Анонимные пользователи
Сеть Интернет

"This book presents a global and multidisciplinary approach that can contribute to a better understanding of the relationship and mutual influence of digital, entrepreneurship, marketing, sustainability, customer relationship management and innovation scientific areas"--.

Место доступа Группа пользователей Действие
Локальная сеть ИБК СПбПУ Все
Прочитать Печать Загрузить
Интернет Авторизованные пользователи СПбПУ
Прочитать Печать Загрузить
Интернет Анонимные пользователи
  • Cover
  • Title Page
  • Copyright Page
  • Book Series
  • Table of Contents
  • Detailed Table of Contents
  • Preface
  • Section 1: New Trends on Digitalization for Smart Economy
    • Chapter 1: Financial Literacy for Families
    • Chapter 2: Digital Innovation With Social Impact
    • Chapter 3: A Case Study on the United Arab Emirates (UAE) as a Digital Economy Exemplar
  • Section 2: New Trends on Management and Digital Marketing
    • Chapter 4: Fast Digitalization in the Pandemic Era and the Urgency to Discover New Business Model Opportunities for Italian Small Grocery Retailers
    • Chapter 5: The Outcomes of Online Browsing in Consumers
    • Chapter 6: Digitalization and Small Retailers
    • Chapter 7: Consumption of Artistic and Cultural Products in the Pandemic and the Influence of Technology
  • Section 3: New Trends on Information and Communication Technology
    • Chapter 8: A Survey on the Deployment of Smart Factories in the Post-COVID-19 Era
    • Chapter 9: ICT Process Optimization Framework
    • Chapter 10: Digitalization and Drivers of Innovative Behavior for a Smart Economy in the Post-COVID-19 Era
    • Chapter 11: Diabetes Tracker and Volunteer+ Software Engineering for Sustainability
    • Chapter 12: The Impact of Information and Communication Technology (ICT) on Hotel Classification Ratings
    • Chapter 13: ICT Pandemic Time Adoption and Immersive Technologies
  • Compilation of References
  • About the Contributors
  • Index
pdf/3190529.pdf

Количество обращений: 0 
За последние 30 дней: 0

Подробная статистика

epub/3190529.epub

Количество обращений: 0 
За последние 30 дней: 0

Подробная статистика