Детальная информация

Название Advances in finance, accounting, and economics (AFAE) book series. — Digitalization as a driver for smart economy in the post-COVID-19 era
Другие авторы Reis Leonilde ; Carvalho Luísa Cagica ; Silveira Clara ; Xara-Brasil Duarte
Коллекция Электронные книги зарубежных издательств ; Общая коллекция
Тематика COVID-19 Pandemic, 2020- — Economic aspects. ; Entrepreneurship — Technological innovations. ; Sustainable development — Technological innovations. ; Economics. ; EBSCO eBooks
Тип документа Другой
Язык Английский
Права доступа Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Ключ записи on1261775289
Дата создания записи 23.07.2021

Разрешенные действия

pdf/3190529.pdf
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
epub/3190529.epub
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
Группа Анонимные пользователи
Сеть Интернет

"This book presents a global and multidisciplinary approach that can contribute to a better understanding of the relationship and mutual influence of digital, entrepreneurship, marketing, sustainability, customer relationship management and innovation scientific areas"--.

Место доступа Группа пользователей Действие
Локальная сеть ИБК СПбПУ Все
Прочитать Печать Загрузить
Интернет Авторизованные пользователи СПбПУ
Прочитать Печать Загрузить
Интернет Анонимные пользователи
  • Cover
  • Title Page
  • Copyright Page
  • Book Series
  • Table of Contents
  • Detailed Table of Contents
  • Preface
  • Section 1: New Trends on Digitalization for Smart Economy
    • Chapter 1: Financial Literacy for Families
    • Chapter 2: Digital Innovation With Social Impact
    • Chapter 3: A Case Study on the United Arab Emirates (UAE) as a Digital Economy Exemplar
  • Section 2: New Trends on Management and Digital Marketing
    • Chapter 4: Fast Digitalization in the Pandemic Era and the Urgency to Discover New Business Model Opportunities for Italian Small Grocery Retailers
    • Chapter 5: The Outcomes of Online Browsing in Consumers
    • Chapter 6: Digitalization and Small Retailers
    • Chapter 7: Consumption of Artistic and Cultural Products in the Pandemic and the Influence of Technology
  • Section 3: New Trends on Information and Communication Technology
    • Chapter 8: A Survey on the Deployment of Smart Factories in the Post-COVID-19 Era
    • Chapter 9: ICT Process Optimization Framework
    • Chapter 10: Digitalization and Drivers of Innovative Behavior for a Smart Economy in the Post-COVID-19 Era
    • Chapter 11: Diabetes Tracker and Volunteer+ Software Engineering for Sustainability
    • Chapter 12: The Impact of Information and Communication Technology (ICT) on Hotel Classification Ratings
    • Chapter 13: ICT Pandemic Time Adoption and Immersive Technologies
  • Compilation of References
  • About the Contributors
  • Index
pdf/3190529.pdf

Количество обращений: 0 
За последние 30 дней: 0

Подробная статистика

epub/3190529.epub

Количество обращений: 0 
За последние 30 дней: 0

Подробная статистика